ClickCease

Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel
Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage
På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopDigitalt DesignSeoAnnonceringProgrammering

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Effektiv konverteringsoptimering

    Få mere værdi ud af din eksisterende hjemmesidetrafik

    Pointen med konverteringsoptimering er at øge andelen af dine besøgende, som laver en konverterende handling som f.eks. at udfylde en kontaktformular, købe et produkt eller at ringe til dig.

    Øster fisker
    morningtrain-group-foto

    Forstå businesscasen, før man implementerer løsninger

    Sådan arbejder vi med konverteringsoptimering

    Før vi starter op med konverteringsoptimering så laver vi en analyse af, hvordan dit website eller webshop performer i dag.

     

    Vi gennemgår analysen med dig og giver et overblik over, hvorfor du kæmper med en lav konverteringsrate. Den proces får de tørre tal på bordet og sætter mavefornemmelserne udenfor døren.

     

    Herfra sætter vi realistiske målsætninger og laver en plan, som vi eksekverer på efterfølgende. Efter få måneder kigger vi på tallene igen og viser dig effekten af indsatsen.

    Konverteringsoptimering handler om mere en blot "pop-ups"

    Forstå dine kunders behov og skab den gode kunderejse

    Det lyder nemmere sagt end gjort, men konverteringsoptimering handler om at guide besøgende på din hjemmeside i stedet for, at lade dem klikke tilfældigt rundt.

    Nøglen til den gode konverteringsoptimering er at definere klare og realistiske målsætninger til forskellige typer af konverteringer (mail, opkald, tilmeldinger) og derefter arbejde systematisk med de virkemidler, som gør brugerrejsen nemmere for kunderne.

    +65%

    Flere leads

    +134%

    Konverterings-rate

    +64%

    Øget værdi af eksisterende trafik
    Øster fisker
    Morningtrain digitale løsninger

    “Morningtrain forstod med det samme, hvad vi stilede efter, lyttede og eksekverede, så vi i dag står med et professionelt og brugervenligt website.”

    Kenneth Joergensen

    Kenneth Jørgensen

    Online Marketing, Athenas
    5 ud af 5 stjerner

    +300%

    Hurtigere loadtider på mobil og desktop

    +15%

    Konverteringsrate

    4 effektfulde områder i konverteringsoptimering

    Brugervenligt design

    Designet skal være tidssvarende og nemt at navigere i. Kunsten er at gøre det brugbart og ikke for kunstnerisk.

    Læs mere om website design

    Hastighedsoptimering

    Hastighedsoptimering er et absolut must. Dine kunder vil ikke vente på, at de website loader færdigt.

    Læs mere om hastighedsoptimering

    Call-to-actions

    Call-to-actions (CTA) er synlige knapper, som på udvalgte steder på websitet guider til den website besøgende.

    Splittests

    Er ide A eller B bedst? Få data på teorien ved at opsætte splittests med forskellige visninger.

    simon-hedegaard-hover
    Simon Lübiç Hedegård
    Head of PPC & Growth & Partner
    Peter Brix
    Peter Brix
    Kommerciel Chef
    Emelie Carén
    Emelie Carén
    Art Director
    Amalie Christensen
    Amalie Christensen
    Head of SEO
    Mikkel Selko
    Mikkel Selko
    Frontendudvikler
    Jesper Martinussen
    Jesper Martinussen
    Digital Designchef & Partner
    Specialist team under samme tag

    The dream team

    Når du indgår et samarbejde om konverteringsoptimering, så er det altid med vores egne specialister.

     

    Du har altid en fast kontaktperson, og du kan komme i kontakt med hele teamet undervejs i hele processen.

     

    Det giver tryghed og sikkerhed for, at din konverteringsoptimering udføres af de eksperter, som du har mødt.

    3 vigtige overvejelser om konverteringsoptimering

    Sejt at du har læst helt hertil

    Lad os bare tage en snak

    Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om, at øge din hjemmesides konverteringer i fremtiden

    Tag en snak med vores kollega Mathias, hvor I taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.

    Konverteringsoptimering
    Kontakt Mathias Mide

      Hello there
      We can see that you are from Denmark. Would you like to switch to Danish?