Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Kom i dialog om dit næste projekt

Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

Online Marketing

Arbejdsmiljøgruppen
Tilbage til cases
ipad_cases-arbejdsmiljoegruppen

Hvorfor skal man nogle gange slække sin anskaffelsespris for at øge volumen og satse på kvalitetslinks over kvantitet? Læs, hvordan Arbejdsmiljøgruppen fik fastlagt dominans på et ellers konkurrencepræget marked.

Arbejdsmiljøgruppen ønskede en stor markedsandel uden at skulle øge deres marketing budget.

cta
Bedre CTA (call to actions)
Resultater

Arbejdsmiljøgruppens online indsats overgik alle forventninger konverterings- og omsætningsmæssigt

Arbejdet fra den kombinerede Google Ads-, SEO- og CRO-indsats (konverteringsoptimering) løftede Arbejdsmiljøgruppens online forretning.

Ikke blot øgedes trafikmængden markant, men det gjorde konverteringsraten også. Det førte til 162% flere konverteringer det seneste år vs. forrige.

160%

Mere organisk trafik

21%

Mere trafik fra Google Ads

45%

Øget konverteringsrate

208%

Øget online omsætning
artisan-bright-danger-2381463

Vækst via en bred online marketingindsats

Vi overtog varetagelsen af Arbejdsmiljøgruppens Google Ads, SEO og CRO. Vi fik opsat en ny kampagnestruktur, samt konsoliderede vi overflødigt content for at styrke de vigtigste hero-sider.

 

Vi fokuserede på at optimere brugerrejsen ved at bruge tydelige CTA'er og en bedre menustruktur. På denne måde oplevede brugerne i højere grad, at de kunne finde det content, de søgte efter.

 

For at styrke Arbejdsmiljøgruppens linkprofil skaffede vi kvalitetslinks fra relevante eksterne domæner, som alle havde en stærk domain rating. Vi arbejdede strategisk med ankerteksterne, således at alt omkring et givent emne - både på sitet og udenfor - linkede til den respektive URL, som skulle rangere for søgeordet.

 

 

Kontakt

Skal vi give et bud på dit næste projekt?

Hvis du synes, at det lyder lidt spændende at samarbejde med os, så er du bestemt ikke den første. Men prøv at giv Thomas et kald eller en mail for at få et bedre indtryk af os. Hvis der er kemi, så er du altid velkommen til et uforpligtende møde.

Arbejdsmiljøgruppen
Kontakt Thomas Østerkjerhuus