Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopDigitalt DesignSeoAnnonceringProgrammering
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    november 6, 2019

    Guide: Sådan giver du andre adgang til din Meta Business Suite på sikker vis

    Tilbage til vidensunivers

    Thomas Østerkjerhuus

    Thomas Østerkjerhuus

    Kommerciel Chef & Partner

    Om det er annoncering på Facebook eller Instagram du vil i gang med, så skal du vide, hvordan du begår dig i Meta Business Suite.
    Det første du skal have styr på er totrinsgodkendelse, dog er der mange Facebook marketeers, som ikke er 100% sikre på hvordan man kan, skal og bør give eksterne personer adgang til deres Meta Business Suite.

    Vi har set det gjort på mange forskellige måder, men der er én metode, som sikrer, at du selv har fuldt ejerskab, og at du kan smide folk ud af din konto igen ved endt samarbejde.

    Guiden indeholder 2 ting:

    1. Sådan sætter du 2 factor authentication op (sikkerhed)
    2. En step-by-step guide til hvordan du giver adgang

     

    First things first: Two-factor authentication

    Du skal skal, skal, SKAL have two-factor authentication på alle brugere, som har adgang til din konto. Two-factor betyder helt enkelt, at man ikke kan logge på jeres Facebook uden at have fysisk adgang til en af de telefoner, som er tilknyttet de enkelte Facebookkonti.

    På denne måde risikerer du ikke, at hackere/identitetstyve cracker din alt for simple kode, du lavede tilbage, da Facebook blev til (gode gamle Kode123 😉), og bruger dine surt tjente penge på annoncer for deres egne produkter, men fra din konto.

    Og ja, det hænder, at folk mister penge på denne måde.

    Har du opsat two-factor authentication, så skal man have adgang til et fysisk device, før man kan logge på jeres Facebook.

    Sådan sætter du det op:

    1. Tryk på det lille profilbillede i øverste højre hjørne.Screenshot fra Facebook
    2. Klik på ’Indstillinger og privatindstillinger’.
    3. Klik på ’Indstillinger’.
      Screenshot fra Facebook
    4. Klik på ’Sikkerhed og login’.Screenshot fra Facebook
    5. Der er en fane, som hedder ”Totrinsgodkendelse”. Her klikker du på ’Rediger’ ud fra ”Brug totrinsgodkendelse”.
      Screenshot fra Facebook totrinsgodkendelse
    6. Her vælger du, hvilken totrins du vil bruge. Min personlige favorit er SMS-koder, da det er så dejligt simpelt at gå til.

     

    Så nemt giver du andre adgang til din Meta Business Suite

    AAARGHH!!
    Fik vi din opmærksomhed? Godt - gør som 3.100 andre og modtag vores kvartalsvise nyhedsbrev med sprøde guides, erfaringer og skarpe råd til at vækste din forretning digitalt.

      meltem
      Thomas Østerkjerhuus Kommerciel Chef & Partner
      Thomas Østerkjerhuus
      Kommerciel Chef & Partner