Vent venligst
Tak for din forespørgsel
. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage På gensynStep 1 / 3
Inbound marketing bureau med fokus på leadgenerering
Vores opgave er at arbejde holistisk med din markedsføring og guide dig i den rigtige retning, så du får mest muligt ud af dine markedsføringskroner.
Vi er har specialiseret os i B2B og B2C leadgenerering, og vi har sågar udviklet et helt framework omkring det kaldet Morningtrack™ .
Scroll ned for mere





Push vs. pull marketing
Hvad er inbound marketing?
Inbound marketing er en indirekte markedsføringsstrategi, hvor du tiltrækker muligheder for salg via content-drevet marketing og marketing automation software.
Strategien omfatter blandt andet søgemaskineoptimering, opsætning af blogs og opbygning af e-mail-lister. Det handler altså kort sagt om at være der, hvor potentielle kunder opsøger information, så du kan uddanne forbrugerne og derved skabe relationer, som fører til salg.
Du kan anvende denne strategi uanset om du fokuserer på B2B eller B2C.
Cases |
Inbound marketing

md. Besøgende
nye brugere fra Facebook

Mere trafik
Flere henvendelser
Øget konverteringsrate
95% Fuld ordrebog

ROAS på Google Ads
Øget konverteringsrate
Flere relevante leads pr. md.

Push vs. pull marketing
Hvad får du ud af at arbejde med inbound marketing frem for outbound?
Klassisk outbound marketing (push) fokuserer på at få dit budskab ud til så stor en gruppe som muligt - og håbe på, at der er nogen, der lægger mærke til dig. Dine annoncer er uopfordrede, og der er derfor en vis risiko for, at du spilder dine markedsføringskroner. Der kan dog være værdi at hente, hvis du gerne vil skabe kendskab til dit brand eller produkt.
Med inbound marketing (pull) fokuserer du på at ramme dine potentielle kunder, når de aktivt har søgt på dit produkt eller din ydelse. Når de gør det, er de nemlig allerede nået langt i købsprocessen - og fordi de allerede har vist interesse, skal du skal bare overbevise dem om, at de skal vælge dig frem for konkurrenten.
Det er i samme ombæring vigtigt at være opmærksom på at inbound marketing kan have flere touchpoints i kunderejsen - Start, undervejs og slut.
Priseksempler for igangsættelse af et online marketing forløb
Kontakt vores forretningsudvikler Mathias Mide på 30 14 88 38, hvis du har spørgsmål til de forskellige marketingindsatser.
Afklaringsfase
PPC Pilotprojekt [Intro]
SEO-strategi [intro]

“Stor ros til Morningtrain. So far er de det eneste bureau, jeg har mødt med reel forretningsforståelse. Vi har både brugt dem til programmering, design og performance marketing. Alle tre ting er udført med en holistisk tilgang til virksomheden, som det omhandlede.”

Jonas Steen
Forretningsudvikler v. Gul & Gratis+100.000
Flere besøgnede+1.000
Flere Facebook brugereFå styr på dit datagrundlag
Marketing analytics og rapportering
Inbound marketing er i høj grad datadrevet, og du bør kunne følge alle dine leads igennem deres købsrejse fra første konvertering, til de bliver kunder. Du bør også kunne se, hvilke delelementer af dine marketingaktiviteter, der spiller en væsentlig rolle i kundens rejse.
For at få data, der er virkelighedsnær og rent faktisk kan bruges til noget, er det vigtigt at kigge på din marketingattribution og hvordan den er sat op, så du kan få mest muligt ud af din data.

Værktøjskassen til inbound marketing
Hyppigt efterspurgte indsatser
Content marketing
SEO & SEM
SoMe marketing
Skalér dit potentiale
Øg effekten af dine marketingindsatser
Omnichannel marketing
Omnichannel marketing er den ultimative levering af en integreret og personaliseret kundeoplevelse.
Det er dog ikke en nødvendighed i inbound marketing men er med til at skabe sammenhæng mellem alle dine aktiviteter fordelt på forskellige medier.
Hvis forbrugeren føler at de bliver mødt med det samme udtryk uafhængigt af platformen, er det med til at styrke deres tillid til dit brand.
E-mail marketing
E-mail marketing bruges grundlæggende på to måder i inbound marketing: Dels kan du bruge det til at pleje dine leads ved at sende dem e-mails, der promoverer indhold, som passer til deres placering i købsrejsen. På den måde uddannes de til at tage en købsbeslutning.
Dels kan du bruge det til at udsende nyhedsbreve. Det essentielle er, at din målgruppe selv tilmelder sig en mailingliste, fordi de er interesserede i at holde sig opdateret om de seneste nyheder fra din virksomhed.

En "one-in-all" marketing platform
Google som en inbound marketing kanal
Google kan rumme stort set alle de forskellige aspekter i et marketingmix.
Seo har udelukkende inbound for øje, Google Ads kan variere med formål og være både inbound og outbound og funktioner som Google display Ads er udelukkende outbound.
Det er derfor altid vigtigt at vurdere hvordan og hvad ens marketing setup skal have fokus på når man vælger kanaler og funktioner, der er nemlig et hav af muligheder og kombinationer.
Du kan læse mere om vores måder at arbejde med de forskellige kanaler her:
Holistisk marketing
Hvordan vi arbejder med inbound
Der er mange måder at arbejde med inbound marketing på men hos Morningtrain griber vi det lidt anderledes an end så mange andre. Vi arbejder nemlig med holistisk markedsføring og det gør vi bestemt også når vi arbejder med inbound marketing. Det handler om at se helheden frem for de enkelte deles funktion.
Altså at få alle de forskellige elementer af ens virksomhed og markedsføring til at arbejde sammen og derved skabe synergi og værdi.
Kontakt
Skal vi give et bud på dit næste marketingprojekt?
Skal inbound marketing være en del af dit næste marketingeventyr, vil vi meget gerne med på rejsen. Du er er mere end velkommen til at kontakte os til et uforpligtende møde over en kop kaffe eller på telefonen. Vi glæder os til at høre fra dig.
