Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopDigitalt DesignSeoAnnonceringProgrammering
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Inbound marketing bureau med fokus på leadgenerering

    Kosteffektiv leadgenerering derskalerer din virksomhed

    Vores opgave er at arbejde holistisk med din markedsføring og guide dig i den rigtige retning, så du får mest muligt ud af dine markedsføringskroner.

     

    Vi er har specialiseret os i B2B og B2C leadgenerering, og vi har sågar udviklet et helt framework omkring det kaldet Morningtrack™ .

    thomas med fiskestang
    09

    Push vs. pull marketing

    Hvad er inbound marketing?

    Inbound marketing er en indirekte markedsføringsstrategi, hvor du tiltrækker muligheder for salg via content-drevet marketing og marketing automation software.

     

    Strategien omfatter blandt andet søgemaskineoptimering, opsætning af blogs og opbygning af e-mail-lister. Det handler altså kort sagt om at være der, hvor potentielle kunder opsøger information, så du kan uddanne forbrugerne og derved skabe relationer, som fører til salg.

    Du kan anvende denne strategi uanset om du fokuserer på B2B eller B2C.

    Vores webbureau på Fyn er i gang med at skabe kreative webløsninger

    Push vs. pull marketing

    Hvad får du ud af at arbejde med inbound marketing frem for outbound?

    Klassisk outbound marketing (push) fokuserer på at få dit budskab ud til så stor en gruppe som muligt - og håbe på, at der er nogen, der lægger mærke til dig. Dine annoncer er uopfordrede, og der er derfor en vis risiko for, at du spilder dine markedsføringskroner. Der kan dog være værdi at hente, hvis du gerne vil skabe kendskab til dit brand eller produkt.

     

    Med inbound marketing (pull) fokuserer du på at ramme dine potentielle kunder, når de aktivt har søgt på dit produkt eller din ydelse. Når de gør det, er de nemlig allerede nået langt i købsprocessen - og fordi de allerede har vist interesse, skal du skal bare overbevise dem om, at de skal vælge dig frem for konkurrenten.

    Det er i samme ombæring vigtigt at være opmærksom på at inbound marketing kan have flere touchpoints i kunderejsen - Start, undervejs og slut.

    Priseksempler for igangsættelse af et online marketing forløb

    Kontakt vores forretningsudvikler Mathias Mide på 30 14 88 38, hvis du har spørgsmål til de forskellige marketingindsatser.

    Afklaringsfase

    Indeholder:
    Opsætning af effektmål
    Workshop
    Analyse af markedet
    +
    Potentiale Lavt hængende frugter m.m.
    Udarbejdelse af strategi
    Økonomi for implementering af strategi
    Pris fra:
    19.000 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    PPC Pilotprojekt [Intro]

    Indeholder:
    Søgeordsanalyse
    Markedsafgrænsning
    Opsætning af kampagnestruktur
    Lead-tracking via Morningtrack™
    Månedlig gennemgang af leads
    Månedlig optimering af 5-6 kampagner
    Pris pr. md.
    5.950-7.600 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    SEO-strategi [intro]

    Indeholder:
    Søgeordsanalyse
    Keyword mapping
    Linkanalyse
    Onsite SEO-analyse
    Udarbejdelse af sitemap
    Wireframe over optimal informationsstruktur
    6-12 måneders plan inkl. estimeret resultater
    Pris fra:
    14.250 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?
    meltem_headset_kort
    Morningtrain digitale løsninger

    “Stor ros til Morningtrain. So far er de det eneste bureau, jeg har mødt med reel forretningsforståelse. Vi har både brugt dem til programmering, design og performance marketing. Alle tre ting er udført med en holistisk tilgang til virksomheden, som det omhandlede.”

    Jonas Steen - Forretningsudvikler v. Gul & Gratis

    Jonas Steen

    Forretningsudvikler v. Gul & Gratis
    5 ud af 5 stjerner

    +100.000

    Flere besøgnede

    +1.000

    Flere Facebook brugere

    Få styr på dit datagrundlag

    Marketing analytics og rapportering

    Inbound marketing er i høj grad datadrevet, og du bør kunne følge alle dine leads igennem deres købsrejse fra første konvertering, til de bliver kunder. Du bør også kunne se, hvilke delelementer af dine marketingaktiviteter, der spiller en væsentlig rolle i kundens rejse.

    For at få data, der er virkelighedsnær og rent faktisk kan bruges til noget, er det vigtigt at kigge på din marketingattribution og hvordan den er sat op, så du kan få mest muligt ud af din data.

    Morningtrains nyhedsbrev

    Værktøjskassen til inbound marketing

    Hyppigt efterspurgte indsatser

    Icon

    Content marketing

    Content marketing handler om at tilgå din markedsføring på en holistisk måde med det formål at tilfredsstille besøgende eller kunders behov. Det handler kort sagt om at opbygge relationer med potentielle kunder. Med content marketing skal du levere værdifuld information til din målgruppe, købsmodne dem og ruste dem til et køb.
    Icon

    SEO & SEM

    Hvis inbound handler om at være til rådighed, når folk søger efter hjælp, så er det selvsagt en forudsætning, at du også bliver fundet i søgeresultater. Det er derfor essentielt, at du har styr på din SEO eller SEM, som kan udvikle sig til din mest effektive inbound-aktivitet - hvis arbejdet bliver udført rigtigt.
    Icon

    SoMe marketing

    Der er flere aspekter i god SoMe marketing. Det handler om at lave godt indhold og aktivitet på sociale medier, som skaber trafik til dit website. Med relevant indhold og en stærk tilstedeværelse på sociale medier har du mulighed for at vinde anseelse som "thought leader” - altså en form for specialiseret autoritet hvis ekspertise søges og ofte belønnes.

    Skalér dit potentiale

    Øg effekten af dine marketingindsatser

    Omnichannel marketing

    Omnichannel marketing er den ultimative levering af en integreret og personaliseret kundeoplevelse.

     

    Det er dog ikke en nødvendighed i inbound marketing men er med til at skabe sammenhæng mellem alle dine aktiviteter fordelt på forskellige medier.
    Hvis forbrugeren føler at de bliver mødt med det samme udtryk uafhængigt af platformen, er det med til at styrke deres tillid til dit brand.

    E-mail marketing

    E-mail marketing bruges grundlæggende på to måder i inbound marketing: Dels kan du bruge det til at pleje dine leads ved at sende dem e-mails, der promoverer indhold, som passer til deres placering i købsrejsen. På den måde uddannes de til at tage en købsbeslutning.

     

    Dels kan du bruge det til at udsende nyhedsbreve. Det essentielle er, at din målgruppe selv tilmelder sig en mailingliste, fordi de er interesserede i at holde sig opdateret om de seneste nyheder fra din virksomhed.

    18

    En "one-in-all" marketing platform

    Google som en inbound marketing kanal

    Google kan rumme stort set alle de forskellige aspekter i et marketingmix.
    Seo har udelukkende inbound for øje, Google Ads kan variere med formål og være både inbound og outbound og funktioner som Google display Ads er udelukkende outbound.

    Det er derfor altid vigtigt at vurdere hvordan og hvad ens marketing setup skal have fokus på når man vælger kanaler og funktioner, der er nemlig et hav af muligheder og kombinationer.

    Du kan læse mere om vores måder at arbejde med de forskellige kanaler her:

    Holistisk marketing

    Hvordan vi arbejder med inbound

    Kontakt

    Skal vi give et bud på dit næste marketingprojekt?

    Skal inbound marketing være en del af dit næste marketingeventyr, vil vi meget gerne med på rejsen. Du er er mere end velkommen til at kontakte os til et uforpligtende møde over en kop kaffe eller på telefonen. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Inbound Marketing
    Kontakt Mathias Mide