Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Kom i dialog om dit næste projekt

Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

Online annoncering

Vi hjælper dig med at skabe omsætninger

Vores online annoncerings team laver Google Ads, Facebook & Linkedin annoncering samt display annoncering.

seo medarbejder glæde

Valget af den rigtige online annonceringskanal(er) for din forretning

Se videoen

Videoen varer ca. 1 minut
thomas spreder dit SEO budskab

Mød vores online marketingchef Thomas og teamet bag

Få en hurtig introduktion til vores online annoncerings team, og hvordan vi adskiller os fra andre bureauer i markedet.

Se videoen
Videoen varer ca. 1 minut

Har du allerede en ide om, hvad din målsætning med online annoncering er?

  • Jeg ønsker at: Få flere kundehenvendelser eller øget e-handel
  • Jeg ønsker at: Tiltrække de rigtige medarbejdere
  • Jeg ønsker at: Mere brand-awareness om min forretning

Det korte svar - start med Google Ads

Hvis du vil starte med online annoncering for at tiltrække nye kunder, så er Google Ads et rigtig godt sted at starte. Vores undersøgelser viser, at besøgende fra søgemaskinerne er 65% mere købsparate end besøgende fra de sociale medier - trafikken er til gengæld dyrere per klik.

Google Ads kan allerede inden for få måneder give dig klarhed om, hvorvidt søgemaskinerne er en lukrativ forretning for din virksomhed. Når din leadgenering/salg er kommet på benene igennem Google Ads, kan du supplere med annoncering på de sociale medier, som en del af en langsigtet marketingstrategi.

Læs mere om Google Ads annoncering

Det korte svar - start med LinkedIn

Hvis du vil bruge online annoncering til at blive synlig for nye medarbejdere, så er LinkedIn fænomenalt godt. Selvom Facebook ejer mere af trafikken, så er LinkedIn det professionelle sociale medie, hvor folk i langt højere grad interagerer med stillingsopslag end på Facebook.

LinkedIn giver dig nogle gode målretningsmuligheder baseret på geografisk placering, alder, uddannelse, erfaring og meget mere, så du kan målrette din annoncering utroligt specifikt.

Læs mere om LinkedIn annoncering

Det korte svar - start med Facebook

Hvis du vil bruge online annoncering til at øge din generelle synlighed, så er Facebook oplagt. Nøglen til en gode brand awareness kampagne er at ramme så mange som muligt i den ønskede målgruppe så ofte som muligt til færrest mulige penge.

Det giver Facebook et rigtig godt udgangspunkt for. Et alternativ kan være Google Display annoncering.

Læs mere om Facebook annoncering

adwords image

Vores primære skill-sets i online annoncering

Icon

Google Ads

Google Ads (det tidligere Google Adwords) er en af de mest populære online annonceringskanaler, og det er med god grund. Webbesøgende fra Google er ofte meget målrettet, og du finder hurtigt ud af, om indsatsen er rentabel for din forretning. Læs mere om Google Ads.

Læs mere om Google Ads
Icon

Facebook & Instagram annoncering

Annnoncering på Facebook og Instagram bliver mere og mere populært, da mulighederne for målrettede annoncer bliver bedre og bedre. Annoncering på disse kanaler er utrolig kosteffektiv, og her kan du komme langt for selv små budgetter. Læs mere om Facebook annoncering.

Hør om Facebook annoncering
Icon

Linkedin annoncering

Det er sjældent, at vi anbefaler Linkedin annoncering, da Facebook annoncering i mange sammenhænge er mere effektiv. I nogle tilfælde med annoncering mod specifikke ønskede medarbejdere og ved nogle e-mail signup kampagner kan Linkedin være ganske effektiv.

Læs mere annoncering på Linkedin
annoncering er din kanal til forbrugerne

Mest populære annonceringsplatforme

Vil du vide mere om Google Search-annoncering?

Læs mere
search

Annoncering på

Google Search

Search-annoncering bruges ofte til:

  • Tiltrække købsparate kunder
  • At skabe resultater på kort tid
  • Øge ens markedsandel fra Google

Vil du vide mere om Google Display-annoncering?

Læs mere
display

Annoncering på

Google Display

Display-annoncering bruges ofte til:

  • Remarketing
  • Brand-awareness og eksponering
  • At nå folk tidligt i købsprocessen

Vil du vide mere om Google Shopping-annoncering?

Læs mere
Shopping

Annoncering på

Google Shopping

Shopping-annoncering bruges ofte til:

  • Opnåelse af flere produktsalg
  • Anskaffelse af købsladet trafik
  • Enklere kampagnestyring

Vil du vide mere om YouTube-annoncering?

Bliv kontaktet
youtube

Annoncering på

YouTube

YouTube-annoncering bruges ofte til:

  • Story telling
  • Brand-awareness og eksponering
  • B2C og B2B Leadgenerering

Vil du vide mere om Facebook-annoncering?

Læs mere
facebook

Annoncering på

Facebook

Facebook-annoncering bruges ofte til:

  • Retargeting
  • B2C Leadgenerering
  • Anskaffelse af følgere og trafik

Vil du vide mere om Instagram-annoncering?

Læs mere
Instagram

Annoncering på

Instagram

Instagram-annoncering bruges ofte til:

  • At nå 12-29 årige
  • Brand-awareness og ad recall
  • Anskaffelse følgere og trafik

Vil du vide mere om Pinterest-annoncering?

Bliv kontaktet
Pinterest

Annoncering på

Pinterest

Pinterest-annoncering bruges ofte til:

  • At nå kvinder på 25-45 år
  • Sælge visuel fangende produkter
  • At nå folk tidligt i købsprocessen

Vil du vide mere om LinkedIn-annoncering?

Læs mere
Linkedin

Annoncering på

LinkedIn

LinkedIn-annoncering bruges ofte til:

  • B2B leadgenerering
  • Brand-awareness og eksponering
  • At tiltrække nye medarbejdere

Bliv kontaktet

Relateret skill-set til online annoncering

Proces

Vores proces for vækstrejser med online annoncering

Vores typiske vækstrejser indeholder en tilbudsfase efterfulgt af en analysefase. Derefter begynder eksekveringen, som følges op med en evaluering og videre optimering.

morning train seo process
thomas med paraply

Samarbejdspolitik

I online annoncering har vi en fast samarbejdspolitik, hvor vi ikke arbejder med mere end 2 virksomheder på en gang inden for samme branche med samme målsætninger & geografi.

I nichebrancher med lav traffik samarbejder vi dog maksimalt med 1 kunde af gangen.

Vores samarbejdspolitik er din garanti for, at du altid får vores fulde opmærksomhed, og du ved, at vi ikke også samarbejder med dine nærmeste konkurrenter.

Se vores cases

Dine specialister sidder i Odense

Kontakt

Skal vi give et bud på dit næste projekt?

Hvis du synes, at vores løsninger og tilgang til online annoncering lyder spændende, så vil Thomas rigtig gerne snakke med dig. Du kan få en uforpligtende snak over telefon eller til et møde.

Annoncering
Kontakt Thomas Østerkjerhuus