Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Online annoncering med fokus på B2B og B2C

    Vi hjælper dig med at skabe omsætninger

    Vores online annoncerings team er fyldt med specialister indenfor; Google Ads-, Facebook- & LinkedIn-annoncering samt display-annoncering.

    Alt annoncering vi varetager, er med udgangspunkt i leadgenerering.

    seo medarbejder glæde

    Valget af den rigtige online annonceringskanal(er) for din forretning

    marketing-bg

    Afspil videoen

    Videoen varer ca. 1 minut

    Vores digitale specialister har din ryg

    Se filmen om hvordan vores digitale specialister kæmper din kamp på den digitale slagmark, og hvordan de baner vejen til vækst for din virksomhed

    Se videoen
    Videoen varer ca. 1 minut

    Har du allerede en ide om, hvad din målsætning med online annoncering er?

    • Jeg ønsker at:

      Få flere kundehenvendelser eller øget e-handel

    • Jeg ønsker at:

      Tiltrække de rigtige medarbejdere

    • Jeg ønsker at:

      Øge brand-awareness om min forretning

    Det korte svar - start med Google Ads

    Hvis du vil starte med online annoncering for at tiltrække nye kunder, så er Google Ads et rigtig godt sted at starte. Vores undersøgelser viser, at besøgende fra søgemaskinerne er 65% mere købsparate end besøgende fra de sociale medier - trafikken er til gengæld dyrere per klik.

    Google Ads kan allerede inden for få måneder give dig klarhed om, hvorvidt søgemaskinerne er en lukrativ forretning for din virksomhed. Når din leadgenering/salg er kommet på benene igennem Google Ads, kan du supplere med annoncering på de sociale medier som en del af en langsigtet marketingstrategi.

    Læs mere om annoncering med Google Ads

    Det korte svar - start med LinkedIn

    Hvis du vil bruge online annoncering til at blive synlig for nye medarbejdere, så er LinkedIn fænomenalt godt. Selvom Facebook ejer mere af trafikken, så er LinkedIn det professionelle sociale medie, hvor folk i langt højere grad interagerer med stillingsopslag end på Facebook.

    LinkedIn giver dig nogle gode målretningsmuligheder baseret på geografisk placering, alder, uddannelse, erfaring og meget mere, så du kan målrette din annoncering utroligt specifikt.

    Læs mere om LinkedIn annoncering

    Det korte svar - start med Facebook

    Hvis du vil bruge online annoncering til at øge din generelle synlighed, så er Facebook oplagt. Nøglen til en gode brand awareness kampagne er at ramme så mange som muligt i den ønskede målgruppe så ofte som muligt til færrest mulige penge.

    Det giver Facebook et rigtig godt udgangspunkt for. Et alternativ kan være Google Display annoncering.

    Læs mere om Facebook annoncering

    adwords image

    Mest populære annonceringsplatforme

    Vil du vide mere om Google Search-annoncering?

    Læs mere
    search

    Annoncering på

    Google Search

    Search-annoncering bruges ofte til:

    • Tiltrække købsparate kunder
    • At skabe resultater på kort tid
    • Øge ens markedsandel fra Google

    Vil du vide mere om Google Display-annoncering?

    Læs mere
    display

    Annoncering på

    Google Display

    Display-annoncering bruges ofte til:

    • Remarketing
    • Brand-awareness og eksponering
    • At nå folk tidligt i købsprocessen

    Vil du vide mere om YouTube-annoncering?

    Bliv kontaktet
    youtube

    Annoncering på

    YouTube

    YouTube-annoncering bruges ofte til:

    • Story telling
    • Brand-awareness og eksponering
    • B2C og B2B Leadgenerering

    Vil du vide mere om Facebook-annoncering?

    Læs mere
    facebook

    Annoncering på

    Facebook

    Facebook-annoncering bruges ofte til:

    • Retargeting
    • B2C Leadgenerering
    • Anskaffelse af følgere og trafik

    Vil du vide mere om Instagram-annoncering?

    Bliv kontaktet
    Instagram ikon

    Annoncering på

    Instagram

    Instagram-annoncering bruges ofte til:

    • At nå 12-29 årige
    • Brand-awareness og ad recall
    • Anskaffelse følgere og trafik

    Vil du vide mere om LinkedIn-annoncering?

    Læs mere
    LinkedIn ikon

    Annoncering på

    LinkedIn

    LinkedIn-annoncering bruges ofte til:

    • B2B leadgenerering
    • Brand-awareness og eksponering
    • At tiltrække nye medarbejdere

      Bliv kontaktet

      Få endnu mere ud af dit annoncerings setup med Bing

      Bing bliver ofte undervurderet som søgemaskine på mange måder. Der er nemlig mange mennesker, der bruger Bing som standard søgemaskine, fordi den er automatisk indsat på deres browser.

      Derudover er annonceprisen også væsentlig lavere end på Google - og har du allerede et setup på Google, der bare kører derudad - så er der ingen grund til ikke at få endnu mere ud af dit setup med Bing.

      Online annoncering
      Morningtrains linkbuilding specialist
      Online annoncering

      "Vi har de sidste 3 år haft fornøjelsen af samarbejdet med Morningtrain – først i forhold til udarbejdelse af en ny hjemmeside, og siden hen har vi gjort brug af bureauets ekspertise inden for SEO, annoncering på LinkedIn og Google Ads. Jeg oplever en stor faglig dygtighed og nogle meget sympatiske ansatte. Jeg kan varmt anbefale Morningtrain!"

      Anja Højheldt Jespersen

      Marketingansvarlig, Syddanske Forskerparker
      5 ud af 5 stjerner

      45%

      Øget trafik til websitet

      23%

      Flere salgsklare leads

      Relateret skill-set til online annoncering

      Konverteringsoptimering

      Det giver ikke mening at arbejde med at få mere trafik fra annoncer uden også at arbejde med konverteringsraten fra denne trafik.

      Læs om konverteringsoptimering

      SEO

      Det er effektivt at kombinere online annoncering med SEO for at få det fulde udbytte af Google.

      Se vores SEO proces

      Website

      Det er ærgerligt at investere i annoncering, hvis dine besøgende ikke føler sig overbeviste og trygge ved dit website.

      Sådan udvikler vi websites

      Hastighedsoptimering

      Dine besøgende er utålmodige. Lad ikke hastigheden komme i mellem dig og muligheden for at skabe forretning online

      Læs om hastighedsoptimering

      Proces

      Vores proces for vækstrejser med online annoncering

      Vores typiske vækstrejser indeholder en tilbudsfase efterfulgt af en analysefase. Derefter begynder eksekveringen, som følges op med en evaluering og videre optimering.

      om-full-width-svg
      thomas arbejder med tekstoptimering i SEO bureauet i Odense

      Samarbejdspolitik

      I online annoncering har vi en fast samarbejdspolitik, hvor vi ikke arbejder med mere end to virksomheder på en gang inden for samme branche med samme målsætninger & geografi.

      I nichebrancher med lav traffik samarbejder vi dog maksimalt med 1 kunde af gangen.

      Vores samarbejdspolitik er din garanti for, at du altid får vores fulde opmærksomhed, og du ved, at vi ikke også samarbejder med dine nærmeste konkurrenter.

      Se vores cases

      Dine specialister sidder i Odense

      Kontakt

      Skal vi give et bud på dit næste projekt?

      Hvis du synes, at vores løsninger og tilgang til online annoncering lyder spændende, så vil Mathias rigtig gerne snakke med dig.

      Du kan få en uforpligtende snak over telefon eller til et møde.

      Annoncering
      Kontakt Mathias Mide