Vent venligst

Vi har modtaget din foresp√łrgsel

Tak for din foresp√łrgsel

. Vi s√¶tter pris p√• muligheden for at dr√łfte dit projekt. Du h√łrer fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Kom i dialog om dit næste projekt

Send os en uforpligtende foresp√łrgsel og f√• en realistisk pris id√© p√• dit projekt.

WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

Online annoncering

Vi hjælper dig med at skabe omsætninger

Vores online annoncerings team laver Google Ads, Facebook & Linkedin annoncering samt display annoncering.

seo medarbejder glæde

Valget af den rigtige online annonceringskanal(er) for din forretning

Se videoen

Videoen varer ca. 1 minut
thomas spreder dit budskab

M√łd vores online marketingchef Thomas og teamet bag

Få en hurtig introduktion til vores online annoncerings team, og hvordan vi adskiller os fra andre bureauer i markedet.

Se videoen
Videoen varer ca. 1 minut

Har du allerede en ide om, hvad din målsætning med online annoncering er?

  • Jeg √łnsker at: F√• flere kundehenvendelser eller √łget e-handel
  • Jeg √łnsker at: Tiltr√¶kke de rigtige medarbejdere
  • Jeg √łnsker at: Mere brand-awareness om min forretning

Det korte svar - start med Google Ads

Hvis du vil starte med online annoncering for at tiltr√¶kke nye kunder, s√• er Google Ads et rigtig godt sted at starte. Vores unders√łgelser viser, at bes√łgende fra s√łgemaskinerne er 65% mere k√łbsparate end bes√łgende fra de sociale medier - trafikken er til geng√¶ld dyrere per klik.

Google Ads kan allerede inden for f√• m√•neder give dig klarhed om, hvorvidt s√łgemaskinerne er en lukrativ forretning for din virksomhed. N√•r din leadgenering/salg er kommet p√• benene igennem Google Ads, kan du supplere med annoncering p√• de sociale medier, som en del af en langsigtet marketingstrategi.

Læs mere om Google Ads annoncering

Det korte svar - start med LinkedIn

Hvis du vil bruge online annoncering til at blive synlig for nye medarbejdere, s√• er LinkedIn f√¶nomenalt godt. Selvom Facebook ejer mere af trafikken, s√• er LinkedIn det professionelle sociale medie, hvor folk i langt h√łjere grad interagerer med stillingsopslag end p√• Facebook.

LinkedIn giver dig nogle gode målretningsmuligheder baseret på geografisk placering, alder, uddannelse, erfaring og meget mere, så du kan målrette din annoncering utroligt specifikt.

Læs mere om LinkedIn annoncering

Det korte svar - start med Facebook

Hvis du vil bruge online annoncering til at √łge din generelle synlighed, s√• er Facebook oplagt. N√łglen til en gode brand awareness kampagne er at ramme s√• mange som muligt i den √łnskede m√•lgruppe s√• ofte som muligt til f√¶rrest mulige penge.

Det giver Facebook et rigtig godt udgangspunkt for. Et alternativ kan være Google Display annoncering.

Læs mere om Facebook annoncering

adwords image

Vores primære skill-sets i online annoncering

Icon

Google Ads

Google Ads (det tidligere Google Adwords) er en af de mest popul√¶re online annonceringskanaler, og det er med god grund. Webbes√łgende fra Google er ofte meget m√•lrettet, og du finder hurtigt ud af, om indsatsen er rentabel for din forretning. L√¶s mere om Google Ads.

Læs mere om Google Ads
Icon

Facebook & Instagram annoncering

Annnoncering på Facebook og Instagram bliver mere og mere populært, da mulighederne for målrettede annoncer bliver bedre og bedre. Annoncering på disse kanaler er utrolig kosteffektiv, og her kan du komme langt for selv små budgetter. Læs mere om Facebook annoncering.

H√łr om Facebook annoncering
Icon

Linkedin annoncering

Det er sj√¶ldent, at vi anbefaler Linkedin annoncering, da Facebook annoncering i mange sammenh√¶nge er mere effektiv. I nogle tilf√¶lde med annoncering mod specifikke √łnskede medarbejdere og ved nogle e-mail signup kampagner kan Linkedin v√¶re ganske effektiv.

Læs mere annoncering på Linkedin
annoncering er din kanal til forbrugerne

Skill-set relateret til online annoncering

Proces

Vores proces for vækstrejser med online annoncering

Vores typiske v√¶kstrejser indeholder en tilbudsfase efterfulgt af en analysefase. Derefter begynder eksekveringen, som f√łlges op med en evaluering og videre optimering.

morning train seo process
thomas med paraply

Samarbejdspolitik

I online annoncering har vi en fast samarbejdspolitik, hvor vi ikke arbejder med mere end 2 virksomheder på en gang inden for samme branche med samme målsætninger & geografi.

I nichebrancher med lav traffik samarbejder vi dog maksimalt med 1 kunde af gangen.

Vores samarbejdspolitik er din garanti for, at du altid får vores fulde opmærksomhed, og du ved, at vi ikke også samarbejder med dine nærmeste konkurrenter.

Se vores cases

Dine specialister sidder i Odense

Kontakt

Skal vi give et bud på dit næste projekt?

Hvis du synes, at vores l√łsninger og tilgang til online annoncering lyder sp√¶ndende, s√• vil Thomas rigtig gerne snakke med dig. Du kan f√• en uforpligtende snak over telefon eller til et m√łde.

Annoncering
Kontakt Thomas √ėsterkjerhuus