Vent venligst
Tak for din forespørgsel
. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage På gensynStep 1 / 3
Online markedsføringsbureau - specialiseret i B2B og B2C lead-generering
Vi er det online marketing bureau, som har kastet vores kærlighed over lead-generering for tekniske og/eller tunge B2B- og B2C-virksomheder.
Vi samarbejder udelukkende med virksomheder, som har et seriøst ønske om at skalere effekten af indhentningen og bearbejdelsen af leads.
Scroll ned for mere



Hvorfor vælge os til at drive din online markedsføring?
Marketing og salg bundet sammen
Vi har udarbejdet vores eget lead-genererings framework, som har til formål at kvalificere de leads, I får ind, og herudfra definere de indsatser, der skal søsættes for at optimere eller skalere business casen - frameworket hedder Morningtrack™.
Ud fra den data vi modtager og jeres feedback, så udarbejder vi indsatspunkterne for den kommende måned i forhold til det, der kan løfte casen.
Målt på tværs af kunder, kan vi dokumenterer klare resultater.
+44%
Øget trafik102%
Højere konverteringsrate+187%
Flere leads+112%
Øget værdi fra marketingCases |
Online Markedsføring

md. Besøgende
nye brugere fra Facebook

Mere trafik
Flere henvendelser
Øget konverteringsrate
95% Fuld ordrebog

ROAS på Google Ads
Øget konverteringsrate
Flere relevante leads pr. md.

Marketing bureauet uden en ”one-size fits all”
Sådan starter vi et online marketingforløb
Der er ikke en case, der er ens, og derfor starter vi altid med at afklare, hvad målsætningerne er for indsatsen. Skal der genereres leads? Skabes awareness? Eller måske noget helt 3.
Alt efter hvilket marked, målgruppe, målsætninger eller budget, der er til indsatsen, vil vi sammensætte vores anbefaling til et online marketing setup for jer.
Vi vil altid anbefaler jer en form for et pilotprojekt. Altså et indledende fire måneders projekt, hvor vi tester casen og samarbejdet af sammen.
Efter pilotprojektet laver vi en plan for de kommende måneder. Og nej vi binder ikke vores kunder – Why should we?
“Kommunikationen med Morningtrain er ubesværet og positiv. De er hurtige til at spore sig ind på vores behov og tilbyde effektive løsninger. De er til at stole på og leverer varen, til tiden. Vi vil klart anbefale Morningtrain til andre!”
5 / 5

Daniel Johannsen
Grundlægger og CEO, CookiebotPriseksempler for igangsættelse af et online marketing forløb
Kontakt vores forretningsudvikler Mathias Mide på 30 14 88 38, hvis du har spørgsmål til de forskellige marketingindsatser.
Afklaringsfase
PPC Pilotprojekt [Intro]
SEO-strategi [intro]
Processen for vores online markedsføringsforløb
Første step er altid et pilotprojekt, som skal danne proof of concept for både forretningspotentialet og samarbejdet. Derefter udarbejder vi en 6-12 måneders plan for de indsatser, vi vil prioritere i den kommende periode. I takt med at vi skalerer casen, så udvides den også med flere kanaler, kampagner og indsatser på tværs.
Tanken er, at vi skalere samarbejdet på tværs af kanaler, i takt med at casen udvikler sig.
Paid vs organic markedsføring
Resultater på kort sigt eller sneboldseffekt
Vil du opnå resultater omgående? Eller teste ting af?
Paid markedsføring giver dig resultater næsten omgående. Du betaler annonceplatformene for at give dig synlighed fra dag ét, og du har mulighed for at definere hvem der skal modtage dine budskaber.
Fordelene er klare: Du bliver synlig med det samme, du får hurtigt input på hvad der virker, og du kan selv definere målgruppen – ulempen er, at du skal betale for alt trafik og synlighed, og i nogle cases er det mange penge.
Drømmer du om at bygge evigt skalerbart fundament?
Definitionen af organiske marketingindsatser er, at de ikke koster annoncekroner. Eksempler kan være opslag på sociale medier eller SEO.
Fordelen er at du principielt kan skalere dine organiske indsats uendeligt, og det koster dig ikke en eneste annoncekrone. Ulempen er at det kræver TID, og masser af den. Og det stiller høje krav til dit content.
Hyppigt efterspurgte marketingindsatser
Implementering af
SEO
Du får:
- •En langsigtet strategi
- •En skalerbar marketingindsats
- •Mulighed for salg og leads
Opsætning af
LinkedIn Ads
Du får:
- •Målretning af B2B-målgruppe
- •Effektiv B2B lead-generering
- •Brandawareness
Lead generering
Google Ads
Du får:
- •Trafik omgående
- •Klar indsigt i resultater
- •Kvalificering af leads
Implementering af
Hastighedsoptimering
Du får:
- •Lavere bounce rate
- •Et generelt løft i rangeringer
- •Øget din konverteringsrate
Optimering af
Facebook Ads
Du får:
- •Målretning til alle demografier
- •Brandawareness
- •Salg og lead-generering
Implementering af
Linkbuilding
Du får:
- •Et mere troværdigt website
- •Trafik fra eksterne websites
- •Nemmere ved at rangere på søgeord
Implementering af
CRO
Du får:
- •Flere leads ud af din trafik
- •Øget relevans i Google
- •Indfriet kommercielt potentiale
Opsætning af
Bannerannoncering
Du får:
- •Brandawareness
- •Billig trafik
- •Synlighed på tværs af platforme








Hvilken kanal skal du vælge?
Få mest muligt ud af dit marketing budget
Mulighederne indenfor online markedsføring er uendelige! Det kan derfor virke uoverskueligt, hvilke kanaler og strategier man som virksomhed skal bruge for at skabe de bedste resultater.
Vores online marketing-team er sat sammen af eksperter med kompetencer på tværs af kanaler og platforme. Teamet arbejder ud fra data og empiri, udledt fra en lang rækker virksomheder fra forskellige brancher.
Vi analyserer din branche og din case, og finder frem til den løsning, der har det største vækstpotentiale og fordeler budgetterne herefter.
3 vigtige når det kommer til online markedsføring
Lead-generering
Når du arbejder med inbound marketing og lead-generering, så overvej at gøre det muligt at have hårde og bløde konverteringspunkter, så du kan få flere leads at bearbejde.
Konverteringsoptimering
Det nytter ikke noget kun at arbejde med at anskaffe trafik, hvis der ikke også ligger en indsats for, at få mere ud af den trafik der anskaffes.
Udarbejd marketingstrategi
Du skal have en plan for dine marketingindsatser, ellers har du ikke en retning for de løbende optimeringer. Uden en strategi indløser du næppe dit marketingpotentiale.
Kontakt
Vil du høre, hvordan vi kan hjælpe dig med online markedsføring?
Kontakt vores digitale forretningsudvikler Mathias via knappen herunder, og få en snak om hvad vi kan gøre for din virksomhed.
