Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopDigitalt DesignSeoAnnonceringProgrammering
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Online marketing bureau - specialiseret i B2B og B2C lead-generering

    Løft din markedsføring op til det næste niveau

    Vi er det online marketingbureau, som har kastet vores kærlighed over lead-generering for tekniske og/eller tunge B2B- og B2C-virksomheder.

    Vi samarbejder udelukkende med virksomheder, som har et seriøst ønske om at skalere effekten af indhentningen og bearbejdelsen af leads.

    18

    Hvorfor vælge os til at drive din online markedsføring?

    Marketing og salg bundet sammen

    Vi har udarbejdet vores eget lead-genererings framework, som har til formål at kvalificere de leads, I får ind, og herudfra definere de indsatser, der skal søsættes for at optimere eller skalere business casen - frameworket hedder Morningtrack™.

    Ud fra den data vi modtager og jeres feedback, så udarbejder vi indsatspunkterne for den kommende måned i forhold til det, der kan løfte casen:

    • Får I nok visninger?
    • Er jeres klikrater gode?
    • Får I nok trafik til websitet?
    • Modtager I leads?
    • Er de leads, I modtager, kvalificerede?
    Online annoncering

    “Kommunikationen med Morningtrain er ubesværet og positiv. De er hurtige til at spore sig ind på vores behov og tilbyde effektive løsninger. De er til at stole på og leverer varen, til tiden. Vi vil klart anbefale Morningtrain til andre!”

    5 / 5

    Daniel Johannsen, grundlægger af Cookiebot

    Daniel Johannsen

    Grundlægger og CEO, Cookiebot
    karsten_peter_kalender_kort

    Marketing bureauet uden en ”one-size fits all”

    Sådan starter vi et online marketingforløb

    Der er ikke en case, der er ens, og derfor starter vi altid med at afklare, hvad målsætningerne er for indsatsen. Skal der genereres leads? Skabes awareness? Eller måske noget helt 3.

     

    Alt efter hvilket marked, målgruppe, målsætninger eller budget, der er til indsatsen, vil vi sammensætte vores anbefaling til et online marketing setup for jer.

     

    Vi vil altid anbefaler jer en form for et pilotprojekt. Altså et indledende fire måneders projekt, hvor vi tester casen og samarbejdet af sammen.

    Efter pilotprojektet laver vi en plan for de kommende måneder. Og nej vi binder ikke vores kunder – Why should we?

    Priseksempler for igangsættelse af et online marketing forløb

    Kontakt vores forretningsudvikler Mathias Mide på 30 14 88 38, hvis du har spørgsmål til de forskellige marketingindsatser.

    Afklaringsfase

    Indhold
    Opsætning af effektmål
    Workshop
    Analyse af markedet
    +
    Potentiale Lavt hængende frugter m.m.
    Udarbejdelse af strategi
    Økonomi for implementering af strategi
    Pris fra
    Fra 19.000 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    PPC Pilotprojekt [Intro]

    Indhold
    Søgeordsanalyse
    Markedsafgrænsning
    Opsætning af kampagnestruktur
    Lead-tracking via Morningtrack™
    Månedlig gennemgang af leads
    Månedlig optimering af 5-6 kampagner
    Pris pr. md.
    5.950-7.600 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    SEO-strategi [intro]

    Indholdet:
    Søgeordsanalyse
    Keyword mapping
    Linkanalyse
    Onsite SEO-analyse
    Udarbejdelse af sitemap
    Wireframe over optimal informationsstruktur
    6-12 måneders plan inkl. estimeret resultater
    Pris fra
    14.250 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    Processen for vores online markedsføringsforløb

    Første step er altid et pilotprojekt, som skal danne proof of concept for både forretningspotentialet og samarbejdet. Derefter udarbejder vi en 6-12 måneders plan for de indsatser, vi vil prioritere i den kommende periode. I takt med at vi skalerer casen, så udvides den også med flere kanaler, kampagner og indsatser på tværs.

    Tanken er, at vi skalere samarbejdet på tværs af kanaler, i takt med at casen udvikler sig.

    Morgan fører kunden gennem en vækstrejse med Google Ads

    Paid vs organic markedsføring

    Resultater på kort sigt eller sneboldseffekt

    Vil du opnå resultater omgående? Eller teste ting af?

    Paid markedsføring giver dig resultater næsten omgående. Du betaler annonceplatformene for at give dig synlighed fra dag ét, og du har mulighed for at definere hvem der skal modtage dine budskaber.

     

    Fordelene er klare: Du bliver synlig med det samme, du får hurtigt input på hvad der virker, og du kan selv definere målgruppen – ulempen er, at du skal betale for alt trafik og synlighed, og i nogle cases er det mange penge.

    Drømmer du om at bygge evigt skalerbart fundament?

    Definitionen af organiske marketingindsatser er, at de ikke koster annoncekroner. Eksempler kan være opslag på sociale medier eller SEO.

     

    Fordelen er at du principielt kan skalere dine organiske indsats uendeligt, og det koster dig ikke en eneste annoncekrone. Ulempen er at det kræver TID, og masser af den. Og det stiller høje krav til dit content.

    Hyppigt efterspurgte marketingindsatser

    Vil du vide mere om SEO?

    Læs mere
    display-annoncering-custom-intent

    Implementering af

    SEO

    Du får:

    • En langsigtet strategi
    • En skalerbar marketingindsats
    • Mulighed for salg og leads

    Vil du vide mere om LinkedIn Ads?

    Læs mere
    LinkedIn annoncering

    Opsætning af

    LinkedIn Ads

    Du får:

    • Målretning af B2B-målgruppe
    • Effektiv B2B lead-generering
    • Brandawareness

    Vil du vide mere om Google Ads?

    Læs mere
    Google Ads

    Lead generering

    Google Ads

    Du får:

    • Trafik omgående
    • Klar indsigt i resultater
    • Kvalificering af leads

    Vil du vide mere om hastighedsoptimering?

    Læs mere
    hastighedsoptimering ikon

    Implementering af

    Hastighedsoptimering

    Du får:

    • Lavere bounce rate
    • Et generelt løft i rangeringer
    • Øget din konverteringsrate

    Vil du vide mere om website struktur?

    Læs mere
    Facebook annoncering

    Optimering af

    Facebook Ads

    Du får:

    • Målretning til alle demografier
    • Brandawareness
    • Salg og lead-generering

    Vil du vide mere om linkbuilding?

    Læs mere
    linkbuilding ikon

    Implementering af

    Linkbuilding

    Du får:

    • Et mere troværdigt website
    • Trafik fra eksterne websites
    • Nemmere ved at rangere på søgeord

    Vil du vide mere om konverteringsoptimering?

    Læs mere
    CRO ikon

    Implementering af

    CRO

    Du får:

    • Flere leads ud af din trafik
    • Øget relevans i Google
    • Indfriet kommercielt potentiale

    Vil du vide mere om bannerannoncering?

    Læs mere
    hvorfor-seo-bureau-strategi

    Opsætning af

    Bannerannoncering

    Du får:

    • Brandawareness
    • Billig trafik
    • Synlighed på tværs af platforme

      Bliv kontaktet

      Design eksempel 1
      Design eksempel 2
      Design eksempel 3
      Design eksempel 4
      Design eksempel 5
      Design eksempel 6
      Design eksempel 7
      Emelie-nofilter

      Hvilken kanal skal du vælge?

      Få mest muligt ud af dit marketing budget

      Mulighederne indenfor online markedsføring er uendelige! Det kan derfor virke uoverskueligt, hvilke kanaler og strategier man som virksomhed skal bruge for at skabe de bedste resultater.

      Vores online marketing-team er sat sammen af eksperter med kompetencer på tværs af kanaler og platforme. Teamet arbejder ud fra data og empiri, udledt fra en lang rækker virksomheder fra forskellige brancher.

       

      Vi analyserer din branche og din case, og finder frem til den løsning, der har det største vækstpotentiale og fordeler budgetterne herefter.

      3 vigtige når det kommer til online markedsføring

      Kontakt

      Vil du høre, hvordan vi kan hjælpe dig med online markedsføring?

      Kontakt vores digitale forretningsudvikler Mathias via knappen herunder, og få en snak om hvad vi kan gøre for din virksomhed.

      Online markedsføring
      Kontakt Mathias Mide