Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Marketing

    Sådan får du salg via din emailsignatur.

    Tilbage til vidensunivers

    Karsten Madsen

    Karsten Madsen

    jan 26

    Hvad skal du være opmærksom på i din emailsignatur?

    Jeg vil mene, at man skal passe på med at være for sælgende i sin signatur, men det afhænger jo selvfølgelig af branche og personlige holdninger på området. Jeg synes selv, at vores eksempel holder sig i et godt leje. Nogen vil sikkert være uenige.

    De fleste af os sender MANGE emails dagligt. Det er altså et sted, hvor utroligt mange mennesker møder os og vores virksomhed. Netop det er det et oplagt sted at gøre opmærksom på et produkt eller lignende.

    Lav en smart grafisk signatur

    Jeg synes personligt, at det betyder noget, at folk har en signatur, der er pænt opsat. Det er rigtig nok at den ikke vil kunne læses på alle enheder, men de signaturer vi har lavet, kører fint på de fleste enheder og programmer.

    Så første skridt er, at lave en indbydende signatur. Der er mange eksempler. Her hos Morningtrain ser de således ud:

    Flot email signatur

    Lav din egen signatur

    Du kan bruge denne hjemmeside, til at lave din egen signatur: htmlsig.com

    Vil du vide hvordan du får din grafiske signatur ind i outlook? Se guide til at lave din egen Outlook mail signatur her.

    Se hvor mange der klikker på din emailsignatur

    Nu bliver det smart!!

    Hvis du også vil linke til dit website som jeg har gjort i min, kan du måle hvor mange der faktisk kommer forbi via din mail, så du kan se helt præcist hvor mange der klikker.

    1. Find det link frem du vil bruge (fx https://ditlink.dk)
    2. Indfør nu linket i Googles URL builder – der er flere ting som skal udfyldes, men hvis du er i tvivl, så bare skriv det der giver mening. (guide kommer her på bloggen)
    3. Brug nu det nye link du får i din signatur (ser fx sådan her ud: https://ditlink.dk?utm_campaign=emailfooter &utm_medium=email&utm_source=emailsig)
    4. Gå ind i Google Analytics (hvis du ikke har det opsat, er det på høje tid!) efter en uges tid.

    Jeg tror du vil blive overrasket over, hvor mange, der rent faktisk klikker :).

    Tilmeld dig nyhedsbrevet,
    og få sprøde guides og skarpe råd om alt lige fra konverteringsoptimering til e-mail markedsføring i din indbakke.

      Morningtrains nyhedsbrev