selvbetjeningsløsning OG AUTOMATISERINGer
SKAs nye løsning hjælper over 500 køreskoler og 21.000 kursister
Storkøbenhavns Køretekniske Anlæg A/S er en af Sjællands største forretninger inden for køretekniske anlæg og kurser til køreskoleelever.
I samarbejde med os har de fået udviklet en ny forretningskritisk selvbetjeningsløsning, der digitaliserer deres drift og hjælper mere end 600 køreskoler og 21.000 kursister årligt.
Problem
Begrænset af forældet system
Storkøbenhavns Køretekniske Anlæg (SKA) kom til os, fordi deres gamle system ikke længere kunne understøtte de daglige operationer eller implementere nye. Det satte en stopper for deres muligheder for at udvikle deres forretning.
Samtidig var systemet præget af tidskrævende og manuelle processer. Bl.a. var der ingen forbindelse mellem deres gamle løsning og deres økonomisystem, hvilket gjorde bogføringen besværlig og gjorde det svært at få et økonomisk overblik.
En anden stor udfordring var, når køreskoler sammen med deres kursister skulle booke baner. Bookingprocessen var meget tidskrævende, idet hver enkelt kursistbooking krævede en separat, individuel proces. Derudover var det vanskeligt at koordinere biler, motorcykler, lokaler og kurser på tværs af flere køretekniske anlæg.
Endelig havde de ikke mulighed for at differentiere brugerrettighederne, afhængigt at om man er SKA-administrator, banemand, instruktør eller køreskole.
Resultater
Forretningskritisk selvbetjeningsløsning
Nem selvbetjeningsløsning til
21.000
kursister årligt
Lettere arbejdsgang for
600-700
køreskoler
Den nye selvbetjeningsløsning samler alle de køretekniske anlæg på én platform. Dermed er det blevet muligt for 600-700 køreskoler og 21.000 årlige kursister at booke baner nemt og hurtigt. Det har bl.a. resulteret i færre fejlbookinger og dermed mindre behov for manuelt kontrolarbejde.
Den nye løsning indeholder en indkøbskurv-funktion, så kunderne kan lægge flere bookinger i kurven og foretage flere kursistbookinger ad gangen – noget som både administrationen og kunderne har været meget glade for.
Derudover har det nye system en avanceret brugerstyringsfunktion, som tillader præcis kontrol over adgangsniveauer for forskellige brugergrupper, hvilket øger sikkerheden og effektiviteten i organisationen.
En anden vigtig funktion er E-conomic og NETS Easy integrationen, som har lettet arbejdsprocessen for bogholderiet ved automatisk at udsende fakturaer og sikre, at priserne stemmer overens med de aktuelle priser. Derudover har det sikret overholdelse af Erhvervsstyrelsens krav om digital bogføring.
Samarbejdet
Delprojekter og løbende feedback
Vores samarbejde med SKA har været tæt og konstruktivt. Ved at arbejde i mindre delprojekter kunne vi hurtigt tilpasse os deres prioriteringer, behov og feedback. Denne agile arbejdsproces har været afgørende for projektets succes og minimeret risikoen for fejl.
Den løbende dialog med ledelse, bestyrelsesmedlemmer og nøglepersonale sikrede, at løsningen matchede kundens strategiske mål og operationelle krav.
kontakt os
Skal vi også give et bud på jeres projekt?
Går I også med overvejelser om et projekt?
Book et møde, og lad os vende det sammen.