ClickCease

Siden 2010 har vi hjulpet virksomheder med at designe, udvikle og lancere stærke digitale produkter og løsninger.

Lad Morningbound være din digitale marketingafdeling

selvbetjeningsløsning OG AUTOMATISERINGer

SKAs nye løsning hjælper over 500 køreskoler og 21.000 kursister

Storkøbenhavns Køretekniske Anlæg A/S er en af Sjællands største forretninger inden for køretekniske anlæg og kurser til køreskoleelever.

I samarbejde med os har de fået udviklet en ny forretningskritisk selvbetjeningsløsning, der digitaliserer deres drift og hjælper mere end 600 køreskoler og 21.000 kursister årligt.

Problem

Storkøbenhavns Køretekniske Anlægs eksisterende system var forældet og på vej ud af drift. Med over 600 køreskoler og omkring 21.000 kursister årligt var det afgørende at finde en stabil og fremtidssikret løsning – ellers risikerede de driftsstop, ineffektivitet og tab af markedet til konkurrenter. 

Plan

Planen for udviklingen af den nye selvbetjeningsløsning blev opdelt i fire faser med hver sit hovedformål og flere underformål. Det gjorde det muligt at levere flere delleverancer undervejs og dermed indsamle løbende feedback og teste nye funktioner, efterhånden som de blev udviklet.

Resultat

Resultatet blev en ny brugercentreret selvbetjeningsløsning, som reducerer fejlbookinger og manuelt arbejde, øger sikkerheden med avanceret brugerstyring og gør det nemmere for kørelærere og elever at booke baner. Endelig gør systemet det nemmere at skalere forretningen.

Problem

Begrænset af forældet system

Storkøbenhavns Køretekniske Anlæg (SKA) kom til os, fordi deres gamle system ikke længere kunne understøtte de daglige operationer eller implementere nye. Det satte en stopper for deres muligheder for at udvikle deres forretning.

Samtidig var systemet præget af tidskrævende og manuelle processer. Bl.a. var der ingen forbindelse mellem deres gamle løsning og deres økonomisystem, hvilket gjorde bogføringen besværlig og gjorde det svært at få et økonomisk overblik.

En anden stor udfordring var, når køreskoler sammen med deres kursister skulle booke baner. Bookingprocessen var meget tidskrævende, idet hver enkelt kursistbooking krævede en separat, individuel proces. Derudover var det vanskeligt at koordinere biler, motorcykler, lokaler og kurser på tværs af flere køretekniske anlæg.

Endelig havde de ikke mulighed for at differentiere brugerrettighederne, afhængigt at om man er SKA-administrator, banemand, instruktør eller køreskole.

Forretningskritisk selvbetjeningsløsning

Nem selvbetjeningsløsning til

21.000

kursister årligt

Lettere arbejdsgang for

600-700

køreskoler

Den nye selvbetjeningsløsning samler alle de køretekniske anlæg på én platform. Dermed er det blevet muligt for 600-700 køreskoler og 21.000 årlige kursister at booke baner nemt og hurtigt. Det har bl.a. resulteret i færre fejlbookinger og dermed mindre behov for manuelt kontrolarbejde.

Den nye løsning indeholder en indkøbskurv-funktion, så kunderne kan lægge flere bookinger i kurven og foretage flere kursistbookinger ad gangen – noget som både administrationen og kunderne har været meget glade for.

Derudover har det nye system en avanceret brugerstyringsfunktion, som tillader præcis kontrol over adgangsniveauer for forskellige brugergrupper, hvilket øger sikkerheden og effektiviteten i organisationen.

En anden vigtig funktion er E-conomic og NETS Easy integrationen, som har lettet arbejdsprocessen for bogholderiet ved automatisk at udsende fakturaer og sikre, at priserne stemmer overens med de aktuelle priser. Derudover har det sikret overholdelse af Erhvervsstyrelsens krav om digital bogføring.

Samarbejdet

Delprojekter og løbende feedback

Vores samarbejde med SKA har været tæt og konstruktivt. Ved at arbejde i mindre delprojekter kunne vi hurtigt tilpasse os deres prioriteringer, behov og feedback. Denne agile arbejdsproces har været afgørende for projektets succes og minimeret risikoen for fejl.

Den løbende dialog med ledelse, bestyrelsesmedlemmer og nøglepersonale sikrede, at løsningen matchede kundens strategiske mål og operationelle krav.

Steffen Christensen
Sanne Storm
Niclas Johansen

kontakt os

Skal vi også give et bud på jeres projekt?

Går I også med overvejelser om et projekt?
Book et møde, og lad os vende det sammen.

Emelie Carén
Jesper Martinussen
Emil Grimsgaard
KONTAKT OS

Første skridt i din forretningsudvikling

Vi venter allerede i spænding på at høre fra dig! Vi elsker at hjælpe virksomheder med noget på hjerte, som har digitale udfordringer, som vi kan løse sammen.

Rugårdsvej 55A 1. TV
5000 Odense C
Nyhavn 16, 4. th,
1051 København K
Skriv til os
Book et møde
Job og Karriere Find kontaktperson
Skriv til os

Første skridt i din forretningsudvikling






    Du er en stjerne

    Tak for din henvendelse

    Du skulle nu have modtaget en bekræftelsesmail.
    Vi kigger på din henvendelse og vender retur hurtigst muligt.

    Ha´ en rigtig god dag ☀️

    Book møde

    Snak med os når det passer dig bedst!

    Hvonår?

    Vælg dato

    Ledige tider

    Book møde

    Tak! - Vi skal bare lige vide lidt mere om dig






      Du er en stjerne

      Tak for din henvendelse

      Du skulle nu have modtaget en bekræftelsesmail.
      Vi kigger på din henvendelse og vender retur hurtigst muligt.

      Ha´ en rigtig god dag ☀️

      Book møde

      Snak med os når det passer jer bedst

      Hvonår?

      Vælg dato

      Ledige tider

      Book møde

      Tak! - vi skal lige vide lidt mere om jer








        Du er en stjerne

        Tak for din mødebooking

        Du skulle nu have modtaget en bekræftelsesmail.
        Vi kigger på din henvendelse og vender retur hurtigst muligt.

        Ha´ en rigtig god dag ☀️