Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Skarpt digitalt design bureau, der understøtter din forretning

    En virksomheds visuelle aftryk, danner fundamentet for hele virksomhedens tilstedeværelse. Både digitalt og fysisk.

     

    Det handler ikke blot om farver og fonte, men også om genkendelighed og potentielle kunders association af jeres brand.

    Derfor skal der være styr på detaljen, og den røde tråd gennem virksomhedens visuelle identitet.

    Effektfuldt digital design

    En stærk visuel identitet handler om gennemgående ensartethed

    Vigtigheden af kontinuerlig kommunikation er for alvor blevet tydeligt i den digitale tidsalder, hvor dine potentielle kunder konstant præges på alle platforme, de befinder sig på.

     

    Derfor skal digitalt design, hvad end om det er hjemmeside, email signatur, banner, brochure m.m. alle tage udgangspunkt i en nedfældet visuel identitet - for at skabe en rød tråd gennem dit brand.

    Digitalt design

    Morningtrain er super nemme at arbejde sammen med. Man kan komme til dem med både store og små problemer og alt bliver løst med stor omhu og forståelse for vores virksomhed. Jeg har arbejdet med Morningtrain i snart et halvt år og er stadig vildt begejstret! Morningtrain får mine varmeste anbefalinger!

    5 / 5

    Sarah Mongelard

    Brand & Campaign Manager, Ørgreen Optics A/S

    Digital design fra et anerkendt bureau

    Et godt digitalt design fanger opmærksomheden og skaber genkendelighed

    Når vi arbejder med digital design kombinerer vi en kreativ proces med et fokus på brugerrejsen og målgruppen. Alle løsninger baseres på hvad formålet, samt udbyttet af projektet skal være.

     

    Derfor kræver vores løsninger, at vi får en indsigt i din virksomhed, så vi ved hvilken forretning vi repræsenterer. 

     

    Det er informationer som;

    • Hvilket behov løser produktet du sælger til dine kunder?
    • Hvem er målgruppen for produkterne du sælger? 
    • Hvordan foregår salgsprocessen?
    • og meget mere..

     

    Vi går langt for at sikre at vi udarbejder de rigtige løsninger ud fra digital adfærd. Derfor scanner vi bl.a. vores designs med Neurovisions AI, som fortæller os hvor folks øjne bliver ledt hen.

    Derudover benytter vi Google Analytics data og heatmaps, til at redegøre for brugeradfærden og til at klarlægge forbedringspunkter.

    Hyppigt efterspurgte digital design opgaver

    Vil du vide mere om webdesign?

    Læs mere
    Ikon til webdesign - en skitse af en pensel i lilla

    Udarbejdelse af

    Webdesign

    Der tages ofte udgangspunkt i:

    • Bedre brugeroplevelse
    • Leadgenerering
    • Ny visuel identitet

    Vil du vide mere om UX design?

    Bliv kontaktet
    Ikon til UX design - en skitse af en hjemmeside i lilla

    Udarbejdelse af

    UX design

    Der tages ofte udgangspunkt i:

    • AI scanninger af websitet
    • Google Analytics data
    • Heatmaps

    Vil du vide mere om Visuel identitet?

    Læs mere
    Ikon til visuel identitet - en skitse af en graph i lilla

    Udarbejdelse af

    Visuel identitet

    Der tages ofte udgangspunkt i:

    • Virksomhedens 'why'
    • Den ønskede positionering
    • En rød tråd igennem digital og analog

    Vil du vide mere om designmanualer og brandbooks?

    Bliv kontaktet
    Ikon til design manual - en skitse af notationer i lilla

    Udarbejdelse af

    Designmanual

    Der tages ofte udgangspunkt i:

    • Farver, fonte, ikoner, vignetter m.m.
    • Billedstil og brug
    • Både til digital og analog brug

    Vil du vide mere om koncept / Idé fase?

    Bliv kontaktet
    Ikon til koncept/idé fase - en skitse af papir og blyant i lilla

    Udarbejdelse af

    Koncept/Idé fase

    Resultatet vil ofte være en eller flere af følgende:

    • Skitsering af løsning
    • Kravspecifikation
    • Prototype

    Vil du vide mere om Prototype?

    Bliv kontaktet
    Ikon til prototyper - en skitse af et tegnebræt i lilla

    Udarbejdelse af

    Prototyper

    Der tages ofte udgangspunkt i:

    • Minimal viabel product
    • Kernefunktionaliteter
    • Skitsering af fremtidige faser

    Vil du vide mere om test af nuværende design?

    Bliv kontaktet
    Ikon til test af nuværende design - en skitse af et tandhjul i lilla

    Test af

    Nuværende design

    Der tages ofte udgangspunkt i:

    • AI scanninger af designet
    • Google Analytics data
    • Heatmaps

    Vil du vide mere om test af sparring og workshops?

    Bliv kontaktet
    Ikon til workshop/sparring - en skitse af et stak papir i lilla

    Workshop/Sparring

    Der tages ofte udgangspunkt i:

    • Kreative øvelser
    • Best practices
    • Indledende analyser af markedet

      Bliv kontaktet

      Digital design
      Digital design

      "Vi havde meget på hjerte i Daxiomatic, og vi oplevede at Morningtrain i den grad kunne træde ind i den verden og lytte og forstå os. Der har Morningtrain bare været utrolig dygtige, professionelle og samarbejdsvillige."

      Billede af Pia Tasior, Good karma officer hos Daxiomatic

      Pia Tasior

      Good Karma Officer
      5 ud af 5 stjerner

      50%

      Lavere bouncerate

      185%

      Flere sidebesøg

      71%

      Hurtigere loadtid

      Gør indvirkning på din målgruppe med en 360° brandprofil

      Hele præmissen for et stærkt brand er genkendelighed og det opnår man med en gennemgående visuel stil. Med andre ord så skal du have defineret den visuelle identitet af dit brand. Hvilke farver bruger man (på tryk og digitalt)? Hvilken font? Hvilken billedstil? Hvilket sprogbrug? m.m.

      Disse ting defineres i en designmanual. Når først de grundlæggende grafiske elementer er deifineret, så kan man oversætte det til: Visitkort, brevpapir, brochure, emailsignture, banner, roll-ups, outdoor reklamer og deslige.

      Alt sammen bør man berige sin designmanual med, og pludseligt så har man starten på en visuel identitet. Med en designmanual bliver en gennemgående visuel identitet pludseligt meget håndgribeligt.

      Kontakt

      Vil du have en vurdering af dit digitale projekt?

      Synes du, at det lyder bare en lille smule interessant at få designet og udviklet digitale design løsninger hos Morningtrain?

      Skriv en besked til vores digitale designchef Jesper via kontaktformularen her. Så vender vi tilbage til dig med en vurdering af dit projekt.

      Digitalt design
      Kontakt Jesper Martinussen