Vent venligst
Step 1 / 3
Skarpt digitalt design bureau, der understøtter din forretning
Jeres visuelle udtryk danner fundamentet for hele virksomhedens tilstedeværelse. Både digitalt og fysisk.
Derfor skal der være styr på detaljen og den røde tråd gennem virksomhedens visuelle identitet.
Scroll ned for mere
Effektfuldt digitalt design
En stærk visuel identitet handler om gennemgående ensartethed
I den digitale tidsalder præges dine potentielle kunder konstant både fysisk og på digitale platforme. Derfor skal du skabe en rød tråd i dit brand, som gør det nemt at huske og genkende.
En fast defineret visuel identitet hjælper jer med, at oversætte hvordan jeres brand ser ud og hvordan I kommunikerer på alle snitflader i har med jeres omverden.
Cases |
Moderne designløsninger baseret på data og UX best practices
Digital design fra et anerkendt bureau
Godt design fanger opmærksomheden og skaber genkendelighed
Vi tager udgangspunkt i en kreativ proces med øje for brugerrejsen og målgruppen. Alle vores løsninger baseres på jeres identitet og hvad formålet med indsatsen er.
Derfor kræver vores løsninger, at vi får en indsigt i jeres virksomhed, så vi bedst muligt kan repræsentere jer.
Det er informationer som;
- Hvad er I sat i verden for - altså jeres WHY?
- Hvad er jeres vision, mission, værdier og kernefortælling?
- Hvad er jeres visuelle stil (farver, fonte, ikoner osv.)?
- Hvilket behov løser jeres produkt/service?
- Hvem er jeres målgrupper?
Hyppigt efterspurgte digital design opgaver
Udarbejdelse af
Webdesign
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Bedre brugeroplevelse
- •Leadgenerering
- •Ny visuel identitet
Udarbejdelse af
UX design
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •AI scanninger af websitet
- •Google Analytics data
- •Heatmaps
Udarbejdelse af
Visuel identitet
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Virksomhedens 'why'
- •Den ønskede positionering
- •En rød tråd igennem digital og analog
Udarbejdelse af
Designmanual
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Farver, fonte, ikoner, vignetter m.m.
- •Billedstil og brug
- •Både til digital og analog brug
Udarbejdelse af
Koncept/Idé fase
Resultatet vil ofte være en eller flere af følgende:
- •Skitsering af løsning
- •Kravspecifikation
- •Prototype
Udarbejdelse af
Prototyper
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Minimal viable product
- •Kernefunktionaliteter
- •Skitsering af fremtidige faser
Test af
Nuværende design
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •AI scanninger af designet
- •Google Analytics data
- •Heatmaps
Få
Workshop/Sparring
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Kreative øvelser
- •Best practices
- •Indledende analyser af markedet
“Det er sjældent at jeg har fornøjelsen af at arbejde med bureauer, som forstår at bryde tunge tekniske termer ned i et letforståeligt sprog, samtidig med at de formår at forklare den kommercielle værdi for virksomheden.”
Kristian Petersen
Adm. direktør, Gul og GratisGør indvirkning på din målgruppe med en 360° brandprofil
Hele præmissen for et stærkt brand er genkendelighed, og det opnår man med en gennemgående visuel stil. Med andre ord så skal du have defineret den visuelle identitet af dit brand. Hvilke farver bruger man (på tryk og digitalt)? Hvilken font? Hvilken billedstil? Hvilket sprogbrug?
Disse ting defineres i en designmanual. Når først de grundlæggende grafiske elementer er defineret, så kan man oversætte det til: Visitkort, brevpapir, brochure, emailsignture, banner, roll-ups, outdoor reklamer og deslige.
Der er ikke mere på denne side
Så lad os tage en snak i stedet
Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om, at lære os bedre at kende.
Du kan starte med en snak med Mathias, hvor I taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.