Vent venligst
Tak for din forespørgsel
. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage På gensynStep 1 / 3
Skarpt digitalt design bureau, der understøtter din forretning
En virksomheds visuelle udtryk danner fundamentet for hele virksomhedens tilstedeværelse. Både digitalt og fysisk. Det handler om genkendelighed og potentielle kunders association af jeres brand.
Derfor skal der være styr på detaljen og den røde tråd gennem virksomhedens visuelle identitet.
Scroll ned for mere


Effektfuldt digitalt design
En stærk visuel identitet handler om gennemgående ensartethed
Vigtigheden af kontinuerlig kommunikation er for alvor blevet tydeligt i den digitale tidsalder, hvor dine potentielle kunder konstant præges på alle platforme, de befinder sig på.
Derfor skal digitalt design - hvad end om det er hjemmeside, webshop, email signatur, banner, brochure m.m. - tage udgangspunkt i en nedfældet visuel identitet for at skabe en rød tråd gennem dit brand.
“Morningtrain er super nemme at arbejde sammen med. Man kan komme til dem med både store og små problemer, og alt bliver løst med stor omhu og forståelse for vores virksomhed. Jeg har arbejdet med Morningtrain i snart et halvt år og er stadig vildt begejstret! Morningtrain får mine varmeste anbefalinger!”
5 / 5

Sarah Mongelard
Brand & Campaign Manager, Ørgreen Optics A/S





Cases
| Moderne designløsninger baseret på data og UX best practices

Digital design fra et anerkendt bureau
Et godt digitalt design fanger opmærksomheden og skaber genkendelighed
Når vi arbejder med digitalt design kombinerer vi en kreativ proces med et fokus på brugerrejsen og målgruppen. Alle løsninger baseres på hvad formålet og udbyttet af projektet skal være.
Derfor kræver vores løsninger, at vi får en indsigt i din virksomhed, så vi bedst muligt kan repræsentere den i løsningen.
Det er informationer som;
- Hvilket behov løser produktet/ydelsen, som du sælger til dine kunder?
- Hvem er målgruppen for produkterne/ydelsen, som du sælger?
- Hvordan foregår salgsprocessen?
- og meget mere..
Vi går langt for at sikre, at vi udarbejder de rigtige løsninger ud fra digital adfærd. Derfor scanner vi bl.a. vores designs med Neurovisions AI, som fortæller os, hvor folks øjne bliver ledt hen i designet.
Derudover benytter vi Google Analytics data og heatmaps til at redegøre for brugeradfærden og til at klarlægge forbedringspunkter.
Hyppigt efterspurgte digital design opgaver
Udarbejdelse af
Webdesign
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Bedre brugeroplevelse
- •Leadgenerering
- •Ny visuel identitet
Udarbejdelse af
UX design
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •AI scanninger af websitet
- •Google Analytics data
- •Heatmaps
Udarbejdelse af
Visuel identitet
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Virksomhedens 'why'
- •Den ønskede positionering
- •En rød tråd igennem digital og analog
Udarbejdelse af
Designmanual
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Farver, fonte, ikoner, vignetter m.m.
- •Billedstil og brug
- •Både til digital og analog brug
Udarbejdelse af
Koncept/Idé fase
Resultatet vil ofte være en eller flere af følgende:
- •Skitsering af løsning
- •Kravspecifikation
- •Prototype
Udarbejdelse af
Prototyper
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Minimal viable product
- •Kernefunktionaliteter
- •Skitsering af fremtidige faser
Test af
Nuværende design
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •AI scanninger af designet
- •Google Analytics data
- •Heatmaps
Få
Workshop/Sparring
Der tages ofte udgangspunkt i:
- •Kreative øvelser
- •Best practices
- •Indledende analyser af markedet








“Det er sjældent at jeg har fornøjelsen af at arbejde med bureauer, som forstår at bryde tunge tekniske termer ned i et letforståeligt sprog, samtidig med at de formår at forklare den kommercielle værdi for virksomheden. Det har været, og er stadig, en fornøjelse at arbejde sammen med Morningtrain; både som sparringspartner, men også når konkrete opgaver skal udføres.”

Kristian Petersen
Adm. direktør1000+
nye brugere fra Facebook100000+
md besøgendeGør indvirkning på din målgruppe med en 360° brandprofil
Hele præmissen for et stærkt brand er genkendelighed, og det opnår man med en gennemgående visuel stil. Med andre ord så skal du have defineret den visuelle identitet af dit brand. Hvilke farver bruger man (på tryk og digitalt)? Hvilken font? Hvilken billedstil? Hvilket sprogbrug?
Disse ting defineres i en designmanual. Når først de grundlæggende grafiske elementer er defineret, så kan man oversætte det til: Visitkort, brevpapir, brochure, emailsignture, banner, roll-ups, outdoor reklamer og deslige.
Alt sammen bør man berige sin designmanual med, og pludselig så har man starten på en visuel identitet.
Med en designmanual bliver en gennemgående visuel identitet meget håndgribeligt.
Kontakt
Vil du have et bud på din digitale designopgave?
Synes du, at det lyder bare en lille smule interessant at få designet og udviklet en digitale designløsning hos Morningtrain?
Skriv en besked til vores digitale designchef Jesper via kontaktformularen her. Så vender vi tilbage til dig med en vurdering af dit projekt.
