Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Google Ads bureau i Odense - specialiseret i B2B og B2C lead-generering

    Tag din lead-generering op til det næste niveau

    Vi samarbejder udelukkende med ambitiøse virksomheder, som vil skalere deres forretning med solid lead-generering. Så hvis du vil nøjes med flade, månedlige metrics-rapporter på ensporede ROAS eller CPA-mål – så er vi ikke bureauet for dig.

     

    Sidder du til gengæld med et seriøst ønske om at kvalificere jeres lead-generering og skalere effektiviteten af jeres salgsmaskine, så taler vi samme sprog.

    Morningtrain fokuserer på lead generering

    Hvorfor vælge os til at drive dine Google-annoncer?

    Google Ads som central del af din salgsindsats

    Thomas forklarer hvordan en Google Ads samarbejde foregår

    Google Ads bureauet med kommerciel forståelse

    Sådan starter et paid-search samarbejde med Morningtrain

    Tekniske kompetencer og nørderi er vigtige dele i et samarbejde. En anden vigtig del er, at vi som samarbejdspartnere matcher. Det kræver en skarp og ligefrem kommunikation, hvis vi skal lave en skarp lead-generende Google Ads case sammen.

     

    I skal have afsat interne ressourcer til at gennemgå leads på månedlig basis og til at evaluere løbende med vores specialister. Jo bedre input vi får fra jer omkring jeres reelle forretning, jo stærkere kan vi repræsentere og skalere den.

     

    Derfor starter vi alle nye Google Ads-forløb op med et 4 måneders pilotprojekt.

    Succeskriteriet for et pilotprojekt er et ’proof of concept’ for jer.

    Det betyder, at I efter 4 måneder ved præcist, hvor interessant denne forretningsmulighed er for jer – som reference vælger 93% af vores pilotprojekt kunder at fortsætte med en efterfølgende 6 måneders plan.

    Priseksempler for Google Ads-forløb

    Kontakt vores forretningsudvikler Mathias Mide på 30 14 88 38, hvis du har spørgsmål til Morningtrains Google Ads-løsninger.

    Pilotprojekt (intro)

    Indhold
    Søgeordsanalyse
    Markedsafgrænsning
    Opsætning af kampagnestruktur
    Lead-tracking via Morningtrack™
    Månedlig gennemgang af leads
    Månedlig optimering af 5-6 kampagner
    Pris pr. md.
    5.950-7.600 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    SMV-kundens favorit

    Indhold
    Løbende omstrukturering af kampagner
    A/B testing af annoncer
    Bud eksperimenter
    Løbende udvidelse med flere søgeord
    Lead-tracking via Morningtrack™
    Månedlig gennemgang af leads
    Månedlig optimering af 6-12 kampagner
    Pris pr. md.
    4.750-16.150 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    Internationale kunders favorit

    Indhold
    Al teknisk opsætning og optimering fra ”SMV kundens favorit”
    Udvidelse af konto til internationale markeder
    Løbende søgeordsanalyser i sprogversioneringer
    Lead-tracking via Morningtrack™
    Månedlig gennemgang af leads (landeopdelt)
    Månedlig optimering af 8+ kampagner
    Pris pr. md.
    >14.250 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    Processen for vores vækstrejser med Google Ads

    Første fase vil være et pilotprojekt, som skal danne proof of concept for både forretningspotentialet og samarbejdet. Derefter udarbejder vi en 3-6 måneders plan for de indsatser, vi vil prioritere i den kommende periode. I takt med at vi skalerer casen, så udvides den også med flere søgeord, kampagner, målgrupper og meget mere.

    På et tidspunkt vil det give mening at oversætte Google Ads-casen til et SEO-forløb for at erobre mere af markedet. I flere cases anbefaler vi også andre annonceringsplatforme for at lave sideløbende branding, som understøtter effekten af dine Google Ads - og SEO-indsatser.

    Morgan fører kunden gennem en vækstrejse med Google Ads

    Centrale opgaver i Google Ads-optimering

    Udarbejdelse af mål

    Kortlægning af input/output så der skabes klarhed over projektets målsætning.

    Markeds- og søgeordsanalyse

    Afdækning af antal søgninger, konkurrenter og købsladede søgeord som led i en vurdering af, hvor omfattende indsatsen vil blive.

    Løbende budjusteringer

    Med afsæt i den data som Google Ads indsamler, udfører vi løbende budjusteringer, så dit annonceringsbudget bliver fordelt optimalt.

    Konverteringsoptimering

    Optimering af landingssider og call to action-knappe (CTA’er) for at skabe synergi mellem annonce og det indhold, som man klikker sig ind på.

    Læs mere om konverteringsoptimering.
    Online annoncering
    Anmeldelse fra Cookiebot som er Morningtrains kunde i paid search blandt andet
    Online annoncering

    "Kommunikationen med Morningtrain er ubesværet og positiv. De er hurtige til at spore sig ind på vores behov og tilbyde effektive løsninger"

    Daniel Johannsen, grundlægger af Cookiebot

    Daniel Johannsen

    Grundlægger, Cookiebot
    5 ud af 5 stjerner

    273%

    Flere klik

    141%

    Øget konverteringsrate

    57%

    Fald i konverteringspris

    Giv dine Google-annoncer et skub

    Få endnu mere ud af dit lead-genererings setup med Bing

    Bing bliver ofte undervurderet som søgemaskine på mange måder. Der er faktisk mange mennesker, der bruger Bing som standard søgemaskine, fordi den er automatisk indsat på deres browser.

    Derudover er annonceprisen også væsentlig lavere end på Google .

    Så hvis du allerede har et setup på Google, der bare kører derudad, er der ingen grund til ikke at få endnu mere ud af dit setup med Bing.

    Googles Ads værktøjskassen

    Søgeannoncer er de mest typiske Google Annoncer

    Søgeannoncer

    Google Ads søgeannoncer er nok det, som de fleste forbinder med Google annoncer. Søgeannoncer er annoncerne som placeres i søgeresultaterne ud fra forskellige udvalgte søgeord.

     

    Læs mere om søgeannoncer
    Displayannoncer kan sættes op med Google Ads

    Bannerannoncering

    Via displayannoncering kan du få dine bannerannoncer vist rundt omkring på internettet og skabe synlighed på de websites, hvor din målgruppe befinder sig.

    Læs mere om banner annoncering.

    Lead-tracking af hele kunderejsen

    Med Morningtrack™ kan vi spore os præcist frem til, hvor de relevante leads kom fra, og hvilke leads der blev til de mest interessante kunder – og med den indsigt kan vi gentage og udvide succesen.

    Google Ads skal bruges til videoannoncering på YouTube

    Youtube

    Man har igennem Google Ads adgang til at annoncering på Youtube. Du kan både blive vist i søgeresultaterne i Youtube eller som instream annoncer, før en video afspilles.

    Læs mere om YouTube annoncer

    Er du stadigvæk i tvivl, om du bør kaste dig ud i et Google Ads samarbejde?

    • Hyppigt stillede spørgsmål nr. 1:

      Hvilke virksomheder er Morningtrain det bedste match for?

    • Hyppigt stillede spørgsmål nr. 2:

      Hvordan sættes prisen for et Google Ads-samarbejde?

    • Hyppigt stillede spørgsmål nr. 3:

      Hvad kan du forvente af få ud af et samarbejde med os?

    Hvilke virksomheder er Morningtraindet bedste match for?

    Vi er det bedste match for virksomheder, der i forvejen har en salgsorganisation, som håndterer inbound leads.

    Derudover så opnår vi klart de bedste resultater med virksomheder, som har forståelse for Customer lifetime value.

    Den rigtige værdi af en ny kunde afgøres nemlig ikke på det første salg, men det samlede salg i kundens "levetid" hos jer.

    Hvordan prissættespå et Google Ads-samarbejde?

    Det samlede budget, som du skal afsætte til et Google Ads samarbejde, er en kombination af vores honorar til mandetimer og det nødvendige annoncebudget til Google.

    Morningtrains honorar ligger typisk i budgetspændet mellem 4.750 til 11.400 DKK pr. md, som dækker den månedlige optimering, sparring m.m.

    Det direkte budget til Google udgør ofte 200-300% af vores honorar. Det vil sige, at vi hyppigst håndterer månedlige spends fra 8.000-35.000 kr/md., som er det beløb vores kunder har afsat til Google.

    Hvad kan du forvente af få ud af et samarbejde med os?

    Vi har endnu til gode ikke at kunne bevise et 'proof of concept'. Altså at vi laver en case, som vores kunde kan nikke genkendende til er interessant.

    For 93% af vores kunder er proof-of-concept så interessant, at vi går videre til et udvidet samarbejde. Her er det fortsat vigtigt, at du som kunde prioriterer tid til at gennemgå dine leads fra vores Google Ads indsatser med os, så vi fortsat kan bygge dig et skalerbart og profitablet lead-genereringssetup.

    Dette setup muligør efterfølgende, at indsatsen kan skaleres ud til andre annonceringsplatforme, eller SEO for vokse din salgsmaskine og forretning yderligere.

    adwords image
    Maja inviterer til kursus i Google Ads

    Kurser i Google Ads strategier

    Lær at opsætte konverterende annoncer og bliv selv Google Ads-ekspert

    Morningtrain afholder løbende Google Ads-kurser til virksomheder, som ønsker at få en grundig og praktisk indføring i annonceringsplatformen.

     

    Du får en forståelse for funktionerne, og hvordan du bruger dem til at skabe vækst, så du selv kan varetage annonceringen i egen virksomhed.

     

    Lad vores eksperter hjælpe dig med selv at blive ekspert. Kontakt os i dag for at høre mere om mulighederne for et skræddersyet kursus.

    Google Ads

    "Efter blot to personlige workshops føler jeg må så godt klædt på i forhold til Google Ads, at jeg uden de store problemer kan varetage de daglige opgaver på området. Mine kontaktpersoner er begge tekniske nørder, men forstår alligevel at kommunikere i et sprog, så jeg forstår, hvad de siger – og vigtigst af alt, lader mig styre musen og tasterne i stedet for blot at demonstrere"

    5 / 5

    Morningtrains kunde Louise Lyngsø Kjærulff fra HUSET Middelfart

    Louise Lyngsø Kjærulff

    Social Media Manager, HUSET Middelfart

    Google Ads-specialister samlet i Odense

    Når du indgår et samarbejde om Google annoncering, så er det altid med vores in-house specialister. Du får en fast kontaktperson, som du kan altid kontakte undervejs i samarbejdet, hvis du ønsker et overblik over dit projekt eller har spørgsmål. Vi outsourcer aldrig samarbejdet.

     

    Google logo og Google partner skrevet under

    Kontakt

    Skal vi give et bud på din Google Ads-optimering?

    Vi har hjulpet rigtig mange virksomheder med at vækste ved at optimere deres Google Ads-annoncering. Skal vi også optimere din annoncering?

    Giv Mathias et kald eller send ham en mail, og så tager vi den derfra. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Google Ads
    Kontakt Mathias Mide