ClickCease

Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel
Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage
På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopDigitalt DesignSeoAnnonceringProgrammering

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Google Ads bureau specialiseret i B2B og B2C lead-generering

    Tag din leadgenerering op tildet næste niveau

    Vi samarbejder udelukkende med ambitiøse virksomheder, som vil skalere deres forretning med solid lead-generering.

     

    Sidder du med et seriøst ønske om at kvalificere jeres lead-generering og skalere effektiviteten af jeres salgsmaskine, så taler vi samme sprog.

    Øster fisker
    205 (1)

    Hvorfor vælge os til at drive dine Google-annoncer?

    Google Ads som central del af jeres salgsindsats

    Vi har brugt flere år på at udvikle og forfine et lead-genererings framework omkring Google Ads.

    Frameworket hedder Morningtrack™, og det kan spore præcist, hvor de relevante leads kommer fra, og det er helt fra den enkelte søgestreng og annonce, til den efterfølgende købsrejse.

     

    Morningtrack™ viser os, hvilke kampagner, annoncer og/eller søgeord der giver de solide leads. Denne information kombinerer vi med sparring fra din salgsafdeling, og på den måde finder vi ud af, hvordan vi for alvor kan skalere casen.

    Skalér dine salgsaktiviteter med Google Ads

    Vi skaber synergieffekter i mellemsalg og marketing

    Vores framework kræver input fra salgsansvarlige i jeres organisation. Det sikre at vi får kvalificeret de leads I får ind, ud fra salgets virkelighed.

    Hermed får vi også brugbart input fra de salgsansvarlige, som giver os tydelige indikationer, af hvad vi skal optimere på i jeres marketingkampagner.

    +44%

    Øget trafik

    +102%

    Højere konverterings-rate

    +187%

    Flere leads

    +112%

    Øget værdi fra PPC
    mt-people-opptim

    Google Ads bureauet med en kommerciel forståelse

    Sådan starter et paid-search samarbejde med Morningtrain

    Jo bedre input vi får fra jer omkring jeres reelle forretning, jo stærkere kan vi repræsentere og skalere den. Derfor skal I have afsat interne ressourcer til at gennemgå leads og indsatser på månedlig basis sammen med vores specialister.

     

    Vi starter alle  Google Ads-forløb op med et 4 måneders pilotprojekt hvor vi tester potentialet og samarbejdet. Til reference vælger 93% af vores pilotprojekt kunder at fortsætte samarbejdet.

    Priseksempler for Google Ads-forløb

    Kontakt vores forretningsudvikler Mathias Mide på 30 14 88 38, hvis du har spørgsmål til Morningtrains Google Ads-løsninger.

    Pilotprojekt (intro)

    Indeholder:
    Søgeordsanalyse
    Markedsafgrænsning
    Opsætning af kampagnestruktur
    Lead-tracking via Morningtrack™
    Månedlig gennemgang af leads
    Månedlig optimering af 5-6 kampagner
    Pris pr. md.
    5.950-7.600 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    SMV-kundens favorit

    Indeholder:
    Løbende omstrukturering af kampagner
    A/B testing af annoncer
    Bud eksperimenter
    Løbende udvidelse med flere søgeord
    Lead-tracking via Morningtrack™
    Månedlig gennemgang af leads
    Månedlig optimering af 6-12 kampagner
    Pris pr. md.
    4.750-16.150 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?

    Internationale kunders favorit

    Indeholder:
    Al teknisk opsætning og optimering fra ”SMV kundens favorit”
    Udvidelse af konto til internationale markeder
    Løbende søgeordsanalyser i sprogversioneringer
    Lead-tracking via Morningtrack™
    Månedlig gennemgang af leads (landeopdelt)
    Månedlig optimering af 8+ kampagner
    Pris pr. md.
    >14.250 kr.
    Vil du vide mere om
    denne løsning?
    meltem_headset_kort
    Morningtrain digitale løsninger

    “Kommunikationen med Morningtrain er ubesværet og positiv. De er hurtige til at spore sig ind på vores behov og tilbyde effektive løsninger. De er til at stole på og leverer varen, til tiden. Vi vil klart anbefale Morningtrain til andre!”

    Daniel Johannsen, grundlægger af Cookiebot

    Daniel Johannsen

    Grundlægger og CEO, Cookiebot
    5 ud af 5 stjerner

    273%

    Flere klik

    141%

    Øget konverteringsrate

    57%

    Fald i konverteringspris

    Er du stadigvæk i tvivl om, du bør kaste dig ud i et Google Ads samarbejde?

    • Hyppigt stillede spørgsmål nr. 1:

      Hvilke virksomheder er Morningtrain det bedste match for?

    • Hyppigt stillede spørgsmål nr. 2:

      Hvordan sættes prisen for et Google Ads-samarbejde?

    • Hyppigt stillede spørgsmål nr. 3:

      Hvad kan du forvente af få ud af et samarbejde med os?

    Hvilke virksomheder er Morningtraindet bedste match for?

    Vi er det bedste match for virksomheder, der i forvejen har en salgsorganisation, som håndterer kundehenvendelser.

    Derudover så opnår vi klart de bedste resultater med virksomheder, som har forståelse for Customer lifetime value.

    Den rigtige værdi af en ny kunde afgøres nemlig ikke på det første salg, men det samlede salg i kundens "levetid" hos jer.

    Hvordan prissættespå et Google Ads-samarbejde?

    Det samlede budget, som du skal afsætte til et Google Ads samarbejde, er en kombination af vores honorar til mandetimer og det nødvendige annoncebudget til Google.

    Morningtrains honorar ligger typisk i budgetspændet mellem 4.750 til 11.400 DKK pr. md, som dækker den månedlige optimering, sparring m.m.

    Det direkte budget til Google udgør ofte 2-3 gange mere end vores honorar. Det vil sige, at vi hyppigst håndterer månedlige spends fra 8.000-35.000 kr/md., som er det beløb vores kunder har afsat til Google.

    Hvad kan du forvente af få ud af et samarbejde med os?

    Vi har endnu til gode ikke at kunne bevise et 'proof of concept'. Altså at vi laver en case, som vores kunde kan nikke genkendende til er interessant.

    For 93% af vores kunder er proof-of-concept så interessant, at vi går videre til et udvidet samarbejde. Her er det fortsat vigtigt, at du som kunde prioriterer tid til at gennemgå dine leads fra vores Google Ads indsatser med os, så vi fortsat kan bygge dig et skalerbart og profitablet lead-genereringssetup.

    Dette setup muligør efterfølgende, at indsatsen kan skaleres ud til andre annonceringsplatforme, eller SEO for vokse din salgsmaskine og forretning yderligere.

    adwords image
    thomas fra SEO bureauet Morningtrain spreder dit SEO budskab

    Giv dine Google-annoncer et ekstra skub

    Få endnu mere ud af dit lead-genererings setup med Bing

    Bing bliver ofte undervurderet som søgemaskine på mange måder. Der er faktisk mange mennesker, der bruger Bing som standard søgemaskine, fordi den er automatisk indsat på deres browser.

    Derudover er annonceprisen også væsentlig lavere end på Google .

     

    Så hvis du allerede har et setup på Google, der bare kører derudad, er der ingen grund til ikke at få endnu mere ud af dit setup med Bing.

    Centrale opgaver i Google Ads-optimering

    Udarbejdelse af mål

    Kortlægning af input/output så der skabes klarhed over projektets målsætning.

    Markeds- og søgeordsanalyse

    Afdækning af antal søgninger, konkurrenter og købsladede søgeord som led i en vurdering og prioritering af indsatserne.

    Løbende budjusteringer

    Med afsæt i Google Ads' data, udfører vi løbende budjusteringer, så dit annonceringsbudget fordeles optimalt.

    Konverteringsoptimering

    Konverteringsoptimering af landingssider sikre, at du får mest muligt ud af den trafik, som du får fra Google.

    maja_staerk_kort

    Kurser i Google Ads strategi og eksekvering

    Vi kan hjælpe jer, til selv at blive Google Ads eksperter

    Vi afholder løbende Google Ads-kurser til virksomheder, som efterspørger en grundig og praktisk oplæring i annonceringsplatformen.

     

    Lad vores eksperter hjælpe dig med, at få en forståelse for funktionerne, og hvordan du bruger dem til at skabe vækst, så du selv kan varetage annonceringen i egen virksomhed.

    Google Ads-specialister samlet i Odense

    Når du indgår et samarbejde om Google annoncering, så er det altid med vores in-house specialister. Du får en fast kontaktperson, som du kan altid kontakte undervejs i samarbejdet, hvis du ønsker et overblik over dit projekt eller har spørgsmål. Vi outsourcer aldrig samarbejdet.




    Sejt at du har læst helt hertil

    Så lad os bare tage en snak

    Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om, hvad Google Ads kan gøre for din forretning.

    Så tag en dialog med vores kollega Mathias, hvor vi taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.

    Google Ads
    Kontakt Mathias Mide

      Hello there
      We can see that you are from Denmark. Would you like to switch to Danish?