Vent venligst
Step 1 / 3
Vidensunivers
Vi elsker at nørde med nye blogartikler inden for webdesign, programmering og online markedsføring samt andre iværksættertips.


Få hurtigere og bedre svar på dine emails
Du får hurtigere og bedre svar på dine emails, ved at gøre bl.a. følgende: Hold en tråd Skriv korte emails og vedhæft eventuelle uddybelser Brug…


Et vigtigt element i din designprocess: White space
Dagens budskab er ganske enkelt: "Less is more", i sær når det kommer til dine produktbilleder. Dette kan, for eksempel, hurtigt og nemt implementeres til…


Hvad er USP?
USP er en forkortelse af Unique Selling Proposition, hvilket referer til den unikke værdi et produkt, virksomhed, service eller et brand kan tilbyde dens kunder/brugere.…


Hvad er retargeting?
Begrebet 'retargeting' dækker over den form for marketing, hvor f.eks. virksomheder målretter deres annoncering til personer, der i forvejen har interageret med dem online. Man…


Sådan laver du de bedste title tag og metabeskrivelser
Du skriver de bedste title tags og metabeskrivelser ved at gøre følgende: Match det, som den søgende reelt søgte efter Brug søgeordet i title tag…


Hvad betyder MQL?
MQL er en forkortelse for Marketing Qualified Lead, og er en betegnelse for en type af leads, som skal modnes igennem marketing aktiviteter, før at…


Hvad er meta tags?
Meta tags er små stykker af koder som indeholder information omkring din hjemmeside. Meta tags vil derfor bliver brugt til at beskrivelse af din hjemmeside…


Lad ikke duplicate content dræbe dit site
Ja, det var en voldsom start på et indlæg, men jeg skulle jo fange din opmærksomhed! Duplicate content er en af de største synder på…


Hvad er PPC?
PPC er en forkortelse for Pay Per Click, hvilket er en afregningsmodel indenfor online marketing, hvor man afregnes for mængden af klik, som der har…


Redirects: Hvad skal vi med det?
Når du flytter eller sletter dit website, en underside, et blogindlæg eller en artikel, kan du hurtigt komme til at miste det arbejde, du har…


Hvad er leads?
Et lead er en betegnelse for en person, som har udvist interesse for en virksomhed, og på en eller anden måde har italesat denne interesse,…


8+1 værktøjer til søgeordsanalyse du bør kende
8 søgeordsanalyse værktøjer som du bør kende: Google Search Console Google Analytics Google Keyword Planner Google Trends Morningscore Accuranker SEMrush Ahrefs Dette indlæg indeholder et…
Tøv ikke - vi er altid klar på en snak
Lad os tage en snak om dit digitale projekt
Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om at lære os bedre at kende.
Lad os starte med en snak, hvor vi taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.
