Synes du, at det kunne være bare lidt spændende at samarbejde med os om din visuelle identitet. Det håber vi du har!
Prøv at giv Jesper et kald eller et skriv om dine tanker. Det er helt uforpligtende!
Vi venter i spænding på at høre fra dig.
Om os
Vent venligst
Step 1 / 3
En god visuel identitet er den røde tråd i dit design, som fortæller om din virksomheds DNA.
Det gør din virksomhed genkendelig over for kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.
Få skabt et nyt digitalt design med et anerkendt design bureau.
Visuel identitet er svært, fordi der er mange udfordringer forbundet med den. Først og fremmest skal det være et visuelt billede på din virksomheds værdier og identitet. Det kan være en udfordring at visualisere en værdi – hvordan kommunikerer man fx diversitet?
Den næste udfordring er at koble løsningen på visualiseringen af DNAet i et mindeværdigt & genkendeligt design.
Det leder hen til den tredje udfordring, som er koble designet på alt fra logo, website, brochure, tekstfonte m.m, så du får en sammenhængende identitet både online og offline. Der er masser udfordringer men heldigvis også mange løsninger.
Vi har en klar proces, når vi hjælper dig med at skabe en ny visuel identitet eller puste mere liv i din gamle.
Arbejdet med din visuelle identitet sker dog altid i dialog med dig. Du kender din forretning, og hvad den står for. Det gode sammenspil opstår, når vi kombinerer din forretningsviden med vores specialviden.
Vores digitale designere guider dig i processen med spørgsmål og løsninger, så vi målrettet arbejder mod at skabe dig den rigtige visuelle identitet.
Efter vores indledende møder udarbejder vi din visuelle identitet og efter din godkendelse., så omsætter vi det til webdesign, brochurer m.m afhængig af dine ønsker.
Med afsæt i virksomhedens DNA laver vi et matchende logo
Baseret på DNA’et finder vi farve og fonte, som understøtter identitet
Med afsæt i logo, farve og fonte udarbejdes en designfil/designmanual
Den udviklede designmanual kan tilpasses til brochure og tryksager
Design
Når du får lavet visuel identitet af Morningtrain, så er det altid vores in-house webdesignere, som løser opgaven. Det sikrer dig, at du har en fast kontaktperson, og du ved præcis hvem, som designer din visuelle identitet. Det giver tryghed igennem hele processen. Du kan se mere om vores medarbejdere her.
Har du et design i dag, men som du gerne vil have moderniseret? Overvej på forhånd hvilke elementer, som du er tilfreds med, og hvilke som du ikke er. Det har nemlig stor betydning for de efterfølgende rammer for designeren.
Uanset om du har et design, eller starter på ny, så skal du være klar over, hvad du gerne vil udtrykke. Er du helt skarp på dine værdier og målsætninger? Designet bliver kun så god, som det virksomheds DNA, som det skal symbolisere.
Hvis du allerede har et logo i dag, så er vores erfaring, at det sjældent er en god ide at lave logoet væsentligt om. Det gør det sværere for dine kunder at genkende dig. Omvendt hvis den nye visuelle identitet ikke matcher logoet, så er det ofte et nødvendigt onde at ændre det.
Kontakt
Synes du, at det kunne være bare lidt spændende at samarbejde med os om din visuelle identitet. Det håber vi du har!
Prøv at giv Jesper et kald eller et skriv om dine tanker. Det er helt uforpligtende!
Vi venter i spænding på at høre fra dig.