Vent venligst
Tak for din forespørgsel
. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage På gensynStep 1 / 3
Visuel identitet fra et anerkendt digitalt design bureau
En god visuel identitet er den røde tråd i dit design, som fortæller om din virksomheds DNA.
Det gør din virksomhed genkendelig og tydelig over for kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.
Scroll ned for mere
Sådan tilgår vi visuel identitet og design
Involvering, designsprints og feedback
Arbejdet med din visuelle identitet sker i tæt dialog med jer. Vi starter med et "deep dive" ned i jeres business case, hvor vi i en workshop(s), lærer jeres virksomhed bedre at kende. Helt ned til visionen, missionen og jeres eksistensberettigelse.
Det gode sammenspil opstår, når vi kombinerer din forretningsviden med vores specialviden. Vores digitale designere guider dig i processen med spørgsmål og løsninger, så vi målrettet arbejder mod at skabe dig den rigtige visuelle identitet.
Efter vores indledende møder udarbejder vi din visuelle identitet og efter din godkendelse, så kan det oversættes til webdesign, brochurer m.m afhængig af dine ønsker.
Cases |
Gennemgående visuelle identiteter
Hurtigere loadtid
Lavere afvisningsrate
Øget konverteringsrate
34% Flere sidevisninger
Webdesign med fokus på lead-generering
Intuitiv styring af produktinformation
Innovativt produktkatelog
Visuel identitet skabt af vores in-house specialister
Når du får lavet visuel identitet af Morningtrain, så sker det altid i et samarbejde med vores in-house strateger og designere.
Det sikrer dig, at vi løser opgaven på et både strategisk og operationelt plan, og du ved præcis hvem, som i sidste ende designer din visuelle identitet.
Opgaver inden for visuel identitet
Logo
Farver og fonte
Designmanual
Tryksager
3 vigtige overvejelser før ny visuel identitet
Redesign af website?
Overvej på forhånd hvilke elementer, som du er tilfreds med, og hvilke som du ikke er. Det har nemlig stor betydning for de efterfølgende rammer for designeren.
Hvad vil du udstråle?
Hvad vil I gerne udtrykke, og er I helt skarpe på jeres værdier og vision? Designet bliver kun så god, som den virksomheds DNA, som skal visualiseres.
Nyt logo?
Logoet er hjørnestenen i den visuelle identitet, det er summen af jeres vision, mission, værdier, farver og fonte. Så overvej om jeres logo understøtter det, som I gerne vil udstråle.
Der er ikke mere på denne side
Så lad os tage en snak i stedet
Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om, at lære os bedre at kende.
Du kan starte med en snak med vores Digitale designchef Jesper, hvor I taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.