Fiskeri- og søfartsmuseet
Designløft skal tiltrække flere besøgende
Fiskeri- og Søfartsmuseet har i samarbejde med Morningtrain fået udviklet et nyt website, hvor der især har været fokus på at skabe en visuel platform, der skulle inspirere brugerne online for at tiltrække flere besøg til museet.
Funktionaliteter
Planlæg dit besøg på museet
Mange af brugerne på et museums website er primært kommet forbi websitet, fordi de overvejer at besøge museet og leder i den sammenhæng efter relevant information ifm. planlægningen af det fremtidige besøg. Derfor var det vigtigt at få implementeret en kalenderfunktion, som kunne vises de dag-til-dag aktiviteterne, så gæsterne på forhånd kunne orientere sig om, hvad man gerne vil se på museet.
Derudover blev der udarbejdet en side til “planlæg dit besøg”, som indeholder vigtige praktiske informationer om museet, hvor mange af gæsternes spørgsmål kan blive besvaret.
Skulle sulten blive stor under sit besøg, blev der også lavet en café side, så man på forhånd kunne se hvilke retter, man kunne købe på sit besøg.
timeline
Samarbejdet & budgetstyring
Løbende sparring om behov og muligheder kontra budget
Et af de vigtigste punkter i samarbejdet mellem Fiskeri- og Søfartsmuseet og Morningtrain var at have en god løbende dialog og sparring om ønsker og behov ift. budgetmuligheder.
Det er altid en opgave at få det meste ud af et budget, og derfor har der under hele processen været et tæt samarbejde om at få skabt de bedste løsninger ud fra det økonomiske budget, som var afsat til løsningen – og dette lykkedes.
Kontakt os
Skal vi også give et bud på jeres projekt?
Går I også med overvejelser om et projekt?
Book et møde og lad os vende det sammen.