Emil Grimsgaard
Commercial Strategy Lead
Mit hjerte banker for udviklingsprojekter, og jeg elsker at omsætte teknologi til forretning – altid med mennesket i centrum, uanset hvor i processen jeg befinder mig.

Lidt mere om mig:
Jeg har en stærk kommerciel baggrund fra tidligere roller som bl.a. marketingchef for en e-handelsforretning med +80.000 transaktioner årligt.
En god arbejdsdag:
En god arbejdsdag er for mig ensbetydende med en tætpakket kalender med masser af glade mennesker og nysgerrige dialoger, omgivet af en afslappet kultur, hvor der er let til grin. Hvis projekterne er udfordrende, er det kun et ekstra plus.
Fun facts:
- Bor i et fredet bindingsværkshus fra 1720
- Flyttede som 18-årig til München for at arbejde
- Er opvokset på et hotel
- Nyder hvid bourgogne (tip: Bachelet-Monnot er blandt favoritterne)
Uddannelse:
- Cand. Mag. i Kommunikation og IT – Københavns Universitet
- BSc i Digitale Medier og Design – IT-Universitetet
- Undergraduate (Study Abroad), Advertising & Digital Media – RMIT University, Melbourne
Sprog:
- Dansk
- Engelsk
- Norsk (begrænsede færdigheder)
Arbejdserfaring:
- Commercial Strategy Lead – Morningtrain (sep. 2024 – )
- Co-founder – Klint (aug. 2022 – )
- Head of Marketing & Ecommerce – Holgers (nov. 2021-sep. 2024)
- Marketing Campaign Manager – Philipson Wine (mar. 2021-nov 2021)
- Digital Consultant – Ogilvy (jun. 2018-jan. 2020)