Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    SEO-bureau i Odense – fokus på B2B og B2C lead-generering

    Indfri dit forretningsmæssige potentiale i Google

    De fleste ambitiøse virksomheder ved i dag, at SEO bør udgøre en central del af deres lead-genereringsmaskine.

     

    SEO kræver dog tålmodighed og en klar strategi.
    Vi samarbejder derfor udelukkende med virksomheder, som kan se det langsigtede forretningsmæssige potentiale med SEO.

    SEO-bureau i Odense med fokus på B2B og B2C lead-generering

    Hvorfor vælge os til at varetage jeres SEO?

    SEO-bureau specialisteret i kvalitetsfokuseret lead-generering

    SEO-samarbejde med Morningtrain starter med et langsigtig strategi

    SEO-bureauet uden en quick-fix løsning

    Sådan starter et SEO-samarbejde med Morningtrain

    I dag handler SEO ikke længere blot om tekster og links.

     

    SEO er i dag en rigtig bred digital marketingkanal med mange nødvendige indsatspunkter. Der skal arbejdes med alt fra indhold og UX til informations- og kodestruktur.

     

    Derfor anbefaler vi dig, at du starter med at få udarbejdet en SEO-strategi.
    En SEO-strategi er en grundig analyse af jeres forretning, jeres marked og det kommercielle potentiale. Med strategien tegner vi stregerne til de næste 6-12 måneders indsatser samt det estimerede forretningsmæssige output.

    Se priseksempler

    SEO-løsninger som bliver tilpasset til din virksomhed

    Kontakt vores forretningsudvikler Mathias Mide på 30 14 88 38, hvis du har spørgsmål til Morningtrains SEO-løsninger.

    SEO-strategi (intro til SEO)

    Indholdet:
    Søgeordsanalyse
    Keyword mapping
    Konkurrent- og markedsanalyse
    Linkanalyse
    Onsite SEO-analyse
    Udarbejdelse af sitemap
    Wireframe over optimal informationsstruktur
    6-12 måneders plan inkl. estimeret resultater
    Pris fra
    14.250 kr.

    Klassisk SEO-forløb

    Indholdet:
    Optimering af 5-12 søgeord
    Indholdsoptimering af 4-6 landingssider
    Onsite optimering af landingssider
    Implementering af sitemap
    Optimering af sidestruktur
    Intern linking til landingssider
    3-5 backlinks af høj kvalitet pr. md.
    Leadtracking via Morningtrack™
    Pris pr. md.
    8.000–17.500 kr.

    All-in SEO-forløb

    Indholdet:
    Alt fra ”Klassisk SEO-forløb”
    Optimering af 12+ søgeord
    Indholdsoptimering af alle nødvendige landingssider
    Implementering af topic cluster strategi
    Top funnel SEO på bloggen
    Minimum 6 backlinks af høj kvalitet pr. md.
    Leadtracking via Morningtrack™
    Pris pr. md.
    >18.000 kr.
    Vores specialister får kortlagt værdien af dine nye kunder er både på kort og langsigt

    Vi hjælper dig med at forstå værdien af din SEO-indsats over tid

    Potentialet og frugterne af din SEO-indsats viser sig ofte først efter 9-12 måneder, og efter 12-24 måneder begynder det kommercielt set virkeligt at vise tænder.

     

    SEO er nemlig en disciplin, som kræver flere forskellige kompetencer inden for teknisk SEO, linkbuilding, content og strategi – og så skal det også bindes sammen.

    Det tager tid at finde de forretningsmæssige rigtige søgeord for din virksomhed og derefter slå konkurrenterne, som allerede er i gang.

     

    Med Morningtrack™ frameworket ved hånden sikrer vores SEO-specialister, at effekten af SEO-indsatsen er tydelig på din forretning. Derudover får vores specialister kortlagt værdien af dine nye kunder på både kort- og langsigt – kendt som customer lifetime value.

    På den måde har du hele tiden indblik i, at din investering i SEO bærer frugt.

    Vores proces for SEO-forløb, som skaber forretning for dig

    Når vi arbejder med SEO, så følger vi altid den lagte SEO-strategi, som tager udgangspunkt i en agil proces, hvor vi opdeler projektet i mindre sprints.
    Hvert sprint har nogle klare målsætninger som fx specifikke søgeord, indsatsområder og forventet resultat.

    Efter hvert sprint evaluerer vi på resultatet og vurderer, om vi skal foretage ændringer til den overordnede strategi, inden at vi starter næste sprint.

    På den måde gør vi jer mere relevant i søgemaskinernes øjne - i et omhyggeligt -  men også effektivt tempo.

    Morningtrains SEO process som består af det første møde, analysefase, optimeringsfase og refleksionsfase

    Centrale opgaver i søgemaskineoptimering

    SEO
    Anmeldelse af morningtrains kunde ITW GSE
    SEO

    "Det er nemt at arbejde sammen med Morningtrain, fordi vi altid har en ærlig snak om store som små projekter.
    Vores samarbejde tæller både web og marketing, og begge afdelinger kan kunsten at forklare tekniske problemer og muligheder på en forståelig måde."

    Billede af Anna Dyg Ernst, Digital Marketing Manager hos ITW GSE

    Anna Dyg Ernst

    Digital Marketing Manager, ITW GSE
    5 ud af 5 stjerner

    13%

    Lavere bounce rate

    84%

    Øget konverteringsrate

    22%

    Øget omsætning fra SEO

    Skab et SEO-forløb i medvind

    Tænk mobile-first og hastighedsoptimering

    Mobiloptimering bliver ofte overset i B2B lead-generering, fordi  de fleste B2B virksomheders trafik kommer fra desktoppen/regulære pc’er.

    Udfordringen er bare, at Google udelukkende crawler mobilversionen af et website. Det vil sige, at Googles samlede bedømmelse af dit website baseres 100% på mobilversionen.

    Alene af den årsag, så skal du have styr på om brugeroplevelsen er god på mobilen.

    Derudover så har alle de seneste Google-opdateringer indeholdt et skærpet fokus på hastighed. Og det skyldes, at brugeren efterspørger det. Hastighed øger derfor ikke blot rangeringer, men også konverteringsrater.

    Det tager tid indtil man kan se resultaterne af optimeringen

    Hvor lang tid tager det at få resultater med SEO?

    Alt efter jeres situation er det sandsynligt, at vores SEO-specialister kan skabe nogle forbedringer efter 3 måneder, men de helt store resultater kan du først forvente at se efter 6, 12 eller måske endda 18 måneder.

     

    Hvis du er i markedet for at få gang i jeres lead-generering/kundehenvendelser allerede på kort sigt, så anbefaler vi i stedet, at du starter med et Google Ads forløb. Frugterne fra en Google Ads indsats kan nemlig efterfølgende oversættes til en succesfuld SEO-strategi.
    SEO og Google Ads komplimenterer derfor hinanden rigtig fornuftigt.

    Hyppigt efterspurgte SEO-indsatser

    Vil du vide mere om SEO-strategier?

    Bliv kontaktet
    SEO strategi ikoner

    Udarbejdelse af

    SEO-strategi

    Du får:

    • En klar retning
    • En prioritering af indsatser
    • Kortlagt det forventede output

    Vil du vide mere om indholdsoptimering?

    Læs mere
    Inholdsoptimering ikon

    Implementering af

    Indholdsoptimering

    Du får:

    • Læsevenlige tekster
    • Tekster som Google forstår
    • Du rammer brugerens intention

    Vil du vide mere om website struktur?

    Bliv kontaktet
    Website struktur ikon

    Optimering af

    Websitets struktur

    Du får:

    • En intuitiv navigation
    • Interne links
    • Et overskueligt website

    Vil du vide mere om hastighedsoptimering?

    Læs mere
    hastighedsoptimering ikon

    Implementering af

    Hastighedsoptimering

    Du får:

    • Lavere bounce rate
    • Et generelt løft i rangeringer
    • Øget din konverteringsrate

    Vil du vide mere om linkbuilding?

    Læs mere
    linkbuilding ikon

    Implementering af

    Linkbuilding

    Du får:

    • Et mere troværdigt website
    • Trafik fra eksterne websites
    • Nemmere ved at rangere på søgeord

    Vil du vide mere om onsite SEO?

    Bliv kontaktet
    OnSite SEO ikon

    Optimering af

    Onsite-SEO tags

    Du får:

    • Minimal viable product
    • Kernefunktionaliteter
    • Skitsering af fremtidige faser

    Vil du vide mere om konverteringsoptimering?

    Læs mere
    CRO ikon

    Implementering af

    CRO

    Du får:

    • Flere leads ud af din trafik
    • Øget relevans i Google
    • Indfriet kommercielt potentiale

    Vil du vide mere om mobiloptimering?

    Bliv kontaktet
    Mobiloptimering ikon

    Implementering af

    Mobiloptimering

    Du får:

    • Mere ud af din mobiltrafik
    • Et generelt løft i rangeringer
    • Den bedste cross-device oplevelse

      Bliv kontaktet

      Morningtrains SEO specialister rådgiver og støtter sine kunder

      Co-creation mulighederne ved et SEO-samarbejde

      Kan du selv varetage dele af SEO arbejdet?

      Ja det kan du helt sikkert. Hvad du/I selv kan varetage afhænger af jeres kompetencer i jeres virksomhed, og dette inkluderer vi i vores plan med jer.

       

      I dag består det optimale SEO-team af en designer, en copy-writer, en webudvikler, en linkbuilder, en teknisk SEO-nørd samt en god strateg. Det er ikke et one-man job længere.

       

      Dette skyldes, at Google efterhånden har inkorporeret så mange datapunkter i deres algoritme vedrørende vores online adfærd. Derfor handler SEO i dag om alt fra, hvad du skriver, til hvordan brugerne navigerer rundt på dit website.

      Fang og fasthold jeres potentielle kunders opmærksomhed med SEO

      • Vær tilgængelig for din målgruppe

        Step 1: Bliv opdaget online

      • Væk brugerens interesse

        Step 2: Få trafik til websitet

      • Gør besøgende til kunder

        Step 3: Kvalificér dine leads

      Step 1:Bliv opdaget online

      Kunderejsen starter i toppen af salgstragten, hvor du skal skabe opmærksomhed om din virksomhed. Ved hjælp af en contentbaseret SEO-strategi, der adresserer kundernes interesser, hjælper du de mulige kunder til at opdage, at du kan løse et problem for dem.

      Dermed hjælper du dem med at finde frem til netop din virksomhed, når de bruger søgemaskinen til at lede efter en løsning på deres problem.

      Step 2:Få trafik til websitet

      Målet for dine SEO-indsatser er at nå til tops i søgeresultaterne for de søgeord, du gerne vil findes på.

      Som tommelfingerregel kan du nemlig gå ud fra, at førstepladsen hos Google får ca. 21 % af al trafik, imens andenpladsen får ca. 10 % og tredjepladsen ca. 7 %.
      Og mere end 75 % stopper søgningen uden at klikke videre til side to, så det er afgørende at være synlig i toppen.

      Step 3:Kvalificér dine leads

      Når du har skaffet trafik til dit website ved hjælp af SEO, så er det op til websitet at konvertere de besøgende til deciderede leads/kundehenvendelser. Det handler her især om at arbejde med brugeroplevelsen og konverteringsoptimering af websitet.

      Vi bruger Morningtrack™ til at kvalificere/evaluere de leads, som kommer igennem SEO. Her kan vi se hvilke søgeord og landingssider, som skaber de relevante leads/kundehenvendelser.

      adwords image
      Screenshot fra filmen Morningrtain har din ryg

      Afspil filmen

      Varighed: 45 sekunder

      SEO-bureauet, som har din ryg

      Se filmen omkring vores SEO-specialister, der vil gå i kamp imod Googles algoritme ændringer, dårligt planlagte SEO-indsatser m.m.

      Se videoen
      Varighed: 45 sekunder

      Eksperter samlet under ét tag

      SEO-specialister samlet i Odense

      Når du indgår et samarbejde om SEO, så er det altid med vores in-house specialister. Du får en fast kontaktperson, som du kan altid kontakte undervejs i samarbejdet, hvis du ønsker et overblik over dit projekt eller har spørgsmål.

      Vi outsourcer aldrig samarbejdet.

      Kontakt

      Vil du høre, hvordan vi kan hjælpe dig med SEO?

      Kontakt vores digitale forretningsudvikler Mathias via knappen herunder, og få en uforpligtende snak om hvad SEO kan gøre for din virksomhed.

      SEO bureau Morningtrain
      Kontakt Mathias Mide