ClickCease

Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel
Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage
På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopDigitalt DesignSeoAnnonceringProgrammering

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    SEO bureau i Odense | Fokus på B2B og B2C leadgenerering

    Indfri dit forretningsmæssige potentiale i Google

    De fleste ambitiøse virksomheder ved i dag, at SEO bør udgøre en central del af deres leadgenerering.

     

    SEO kræver dog tålmodighed og en klar strategi.
    Vi samarbejder derfor udelukkende med virksomheder, som kan se det langsigtede forretningsmæssige potentiale med SEO.

    seo bureau i hjertet af Odense

    Hvorfor vælge os til at varetage jeres SEO?

    SEO bureau specialiseret i kvalitetsfokuseret leadgenerering

    Websidetrafik i sig selv giver ikke værdi, hvis den ikke fører til konkrete kundehenvendelser.

    Som en del af vores SEO-indsatser har vi derfor oftest fokus på leadgenerering, når vi skal skalere vores kunders forretning.

    +37%

    Øget trafik

    +19%

    Øget konverterings-rate

    +23%

    Flere leads

    +174%

    Øget værdi fra SEO-trafik

    SEO som en del af et leadgenererings-framework

    • Vær tilgængelig for din målgruppe

      Step 1: Bliv opdaget online

    • Væk brugerens interesse

      Step 2: Få trafik til websitet

    • Gør besøgende til kunder

      Step 3: Kvalificér dine leads

    Step 1:Bliv opdaget online

    Kunderejsen starter i toppen af salgstragten, hvor du skal skabe opmærksomhed om din virksomhed. Ved hjælp af en contentbaseret SEO-strategi, der adresserer kundernes interesser, hjælper du de mulige kunder til at opdage, at du kan løse et problem for dem.

    Dermed hjælper du dem med at finde frem til netop din virksomhed, når de bruger søgemaskinen til at lede efter en løsning på deres problem.

    Step 2:Få trafik til websitet

    Målet for dine SEO-indsatser er at nå til tops i søgeresultaterne for de søgeord, du gerne vil findes på.

    Som tommelfingerregel kan du nemlig gå ud fra, at førstepladsen hos Google får ca. 21 % af al trafik, imens andenpladsen får ca. 10 % og tredjepladsen ca. 7 %.
    Og mere end 75 % stopper søgningen uden at klikke videre til side to, så det er afgørende at være synlig i toppen.

    Step 3:Kvalificér dine leads

    Når du har skaffet trafik til dit website ved hjælp af SEO, er det op til websitet at konvertere de besøgende til deciderede leads/kundehenvendelser. Det handler her især om at arbejde med brugeroplevelsen og konverteringsoptimering af websitet.

    Vi bruger Morningtrack™ til at kvalificere/evaluere de leads, som kommer igennem SEO. Her kan vi se, hvilke søgeord og landingssider som giver de relevante kundehenvendelser, og på baggrund af dette kan vi løbende effektivisere din SEO-strategi.

    adwords image
    Morningtrain gruppebillede

    SEO bureauet uden en quick-fix løsning

    Sådan starter et SEO-samarbejde med Morningtrain

    Vi starter altid med en afklaringsfase, hvor en SEO-specialist analyserer jeres forretning, brugerne, markedet, konkurrenterne og emnerne – og herudfra finder vi, frem til de relevante søgeord og strategien for de næste 6-12 måneder.

     

    Vi tror nemlig ikke på pakkeløsninger men derimod skræddersyede løsninger baseret på jeres specifikke forretning.

    Vores proces for SEO-forløb, som skaber forretning for dig

    Når vi arbejder med SEO, følger vi altid den lagte SEO-strategi og opdeler projektet i mindre sprints.

    Hvert sprint har nogle klare målsætninger og fokuspunkter som f.eks. specifikke søgeord, indsatsområder og forventede resultater.

    Efter hvert sprint evaluerer vi på resultatet (efter minimum 3 mdr.) og vurderer, om vi skal foretage ændringer til den overordnede strategi, inden vi starter næste sprint.

    205 (1)

    SEO bureauet med kommerciel forståelse

    Hvornår får man resultater med SEO?

    Alt efter jeres situation er det sandsynligt, at vores SEO-specialister kan skabe nogle forbedringer efter 3 måneder, men de helt store resultater kan du først forvente at se efter 6, 12 eller måske endda 18 måneder.

     

    Hvis du er i markedet for at få gang i jeres leadgenerering/kundehenvendelser allerede på kort sigt, anbefaler vi i stedet, at du starter med et Google Ads forløb.

    Hyppigt efterspurgte SEO-indsatser

    Synes du vi er fede? Så lad os tage en snak

    Bliv kontaktet
    SEO strategi ikoner

    Udarbejdelse af

    SEO-strategi

    Du får:

    • En klar retning
    • En prioritering af indsatser
    • Kortlagt det forventede output

    Er du klar på at tage en snak?

    Bliv kontaktet
    Inholdsoptimering ikon

    Implementering af

    Indholdsoptimering

    Du får:

    • Læsevenlige tekster
    • Tekster som Google forstår
    • Du rammer brugerens intention

    Hvad holder dig tilbage? Vi bider ikke

    Bliv kontaktet
    Website struktur ikon

    Optimering af

    Websitets struktur

    Du får:

    • En intuitiv navigation
    • Interne links
    • Et overskueligt website

    Vil du vide mere om hastighedsoptimering?

    Læs mere
    hastighedsoptimering ikon

    Implementering af

    Hastighedsoptimering

    Du får:

    • Lavere bounce rate
    • Et generelt løft i rangeringer
    • Øget din konverteringsrate

    Gider du heller ikke læse mere? Nej vel? Lad os tage en snak

    Bliv kontaktet
    linkbuilding ikon

    Implementering af

    Linkbuilding

    Du får:

    • Et mere troværdigt website
    • Trafik fra eksterne websites
    • Nemmere ved at rangere på søgeord

    Du er sej, vi er seje - lad os tage en snak

    Bliv kontaktet
    OnSite SEO ikon

    Optimering af

    Onsite-SEO tags

    Du får:

    • Minimal viable product
    • Kernefunktionaliteter
    • Skitsering af fremtidige faser

    Skal vi hjælpe dig med konverteringsoptimering?

    Læs mere
    CRO ikon

    Implementering af

    CRO

    Du får:

    • Flere leads ud af din trafik
    • Øget relevans i Google
    • Indfriet kommercielt potentiale

    Ja du har ret.. vi må hellere tage en snak

    Bliv kontaktet
    Mobiloptimering ikon

    Implementering af

    Mobiloptimering

    Du får:

    • Mere ud af din mobiltrafik
    • Et generelt løft i rangeringer
    • Den bedste cross-device oplevelse

      Bliv kontaktet

      OT og Amalie kaster og griber bolde

      Hvad er vigtigst for jer? Tid eller pris?

      Når vi skal skræddersy et SEO-forløb til jer, er det vigtigt, at I stiller jer selv følgende spørgsmål:

       

      • Hvor hurtigt ønsker I at se en effekt?
      • Hvor meget tid har I til rådighed til SEO internt?
      • Hvad er vigtigst for jer? Tid eller pris?

       

      Svarene på disse spørgsmål påvirker prisen for et SEO-forløb hos os. For det tager tid at eksekvere på de strategier, vi laver, og det er eksekveringen, der skaber resultaterne. Jo flere timer I – eller vi – kan lægge i det, jo hurtigere kan I se resultaterne.

      bettina-vestergaard-jepsen-hover
      Betina Vestergård Jepsen [Barsel]
      Social Media Specialist
      Emelie Carén
      Emelie Carén
      Art Director
      Dennis Clement Jacobsen
      Dennis Clement Jacobsen
      Linkbuilding Specialist
      Amalie Christensen
      Amalie Christensen
      Head of SEO
      simon-hedegaard-hover
      Simon Lübiç Hedegård
      Head of PPC & Growth & Partner
      Lars Rasmussen
      Lars Rasmussen
      Backendudvikler
      Co-creation mulighederne ved et SEO-samarbejde

      Kan I selv varetage dele af SEO arbejdet?

      Ja det kan I helt sikkert! Men omfanget afhænger af jeres kompetencer i virksomheden, og dette inkluderer vi i vores plan med jer.

      I dag består det optimale SEO-team af en teknisk SEO-nørd, en copy-writer, en webudvikler, en designer, en linkbuilder samt en god strateg. Det er ikke et one-man job længere.

      Det skyldes, at Google efterhånden har inkorporeret så mange datapunkter i deres algoritme vedrørende vores online adfærd.

      Centrale opgaver i søgemaskineoptimering

      Der er ikke mere på denne side

      Så lad os tage en snak i stedet

      Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om, at lære os bedre at kende.

      Du kan starte med en snak med vores Digitale forretningsudvikler Mathias, hvor I taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.

      SEO bureau Morningtrain
      Kontakt Mathias Mide

        Hello there
        We can see that you are from Denmark. Would you like to switch to Danish?