visuel identitet og website
Nyt univers og ny identitet til
Odense Havn
Odense Havn skiftede i 2021 fra navnet Lindø Port of Odense til et klassisk klingende Odense Havn. Det har været et historisk skifte, som Morningtrain er stolte af at være en del af, som både omfattede ny digital identitet og udvikling af nyt website.
Resultater
Resultater som giver en god website-oplevelse
Google page speed rating efter optimering
Målt med Google pagespeed
97
Pagespeed før: 52/100
Google Loadspeed
efter optimering
Målt med Google pagespeed
1.3
Sek
Loadspeed før: 4,3 Sek
Vi lykkedes med den svære manøvre, der var at sikre, at den vigtige visuelle identitet blev overholdt på tværs af alle sider samtidig med, at Odense Havn skulle have mange redaktionelle friheder på websitet.
Det betød, at vi skulle bygge efter logikken i de visuelle elementer, så Odense Havn har en lang række muligheder i form af tilpasning og ændre på elementer.
timeline
Samarbejdet
Vi’et er enormt vigtigt
Samarbejdet mellem Odense Havn, Morningtrain og de eksterne profesionelle var utrolig tæt, og det var meget præget af, at vi var et “VI”. Det kom til udtryk i mange arbejdsmøder og sociale events, der sikrede at samarbejdet var fuldstændig ekstraordinært.
Dette var starten på et større og længere samarbejde, hvor vi efterfølgende også har udvidet universet med blandt andet et univers til vindmølleproduktion, et rekrutteringsmiljø og et bestillingssystem, hvor kunderne kan bestille alt de skal bruge til havnen.
Kontakt os
Skal vi også give et bud på jeres website?
Går I også med overvejelser om et projekt?
Book et møde og lad os vende det sammen.