Tilmeld:

få afholdt et facebook kursus hos morning train

Facebook-annoncering

Mange bruger Facebook som marketingskanal. Men bruger du det rigtigt? Bliv klogere på, hvordan du laver en god Facebook annonce.

Din Facebook-annoncering skal gavne modtageren

Der kunne laves mange cases-stories på Facebook-annoncer, der er gået galt. Alt fra de simple "bare tryk på boost-knappen" til den generelle forventning om, at dine Facebook annonceringer skal skabe kunder her og nu.

Når man træder ind på Facebooks annoncerings-arena, træder man samtidig ind i folks private hjørne på Internettet, og derfor skal annoncerne også være modtagerorienterede.

Hos Morning Train kan vi ud fra klare KPI'er, varetage alle jeres aktiviteter på Facebook. Derudover tilbyder vi Facebook workshops, således at du selv kan blive bedre rustet til bruge Facebook, som et marketing værktøj.

 

Facebook-annoncering

Eksekvering på hele rejsen

Morning Train hjælper gerne både med rådgivning og udførelse fra start- til endestation. Rejsen indeholder typisk:

  • 01

    Strategi og koncept

    Vi har rådgivet over 100 forskellige webprojekter – design- og SEO-mæssigt. Vores hold står klart til at give dine Facebook annonceringer et boost.

  • 02

    Fastsætte målbare KPI'er

    Hvad er dine KPI'er? Vi giver gerne gode råd i forhold til dine målsætninger. Disse kan f.eks. være pris pr. konvertering (salg pr. lead).

  • 03

    Designe annoncer

    Vores skarpe in-house designteam ved, hvad der konverterer.

  • 04

    Udvælge målgruppe

    Dette er en vigtig disciplin, som bør optimeres løbende. Din målgruppe kan ændre sig afhængigt af det budskab, du gerne vil have ud – eksempelvis via Facebook annonceringer eller andet online markedsføring.

  • 05

    Optimere landing page

    Vi kan hurtigt se, om din landing page gør dine annoncer ære, og træde til, hvis noget skal forbedres.

Facebookholdet

Hvem er Thomas?
webbureau-odense-case

Thomas Østerkjerhuus

ORGANISK FACEBOOK OG PPC

Thomas står for en stor del af analysearbejdet på vores Facebookprojekter.

Han lynhurtig til at udtænke originale budskaber, og målretter dine kampagner til din målgruppe.

Thomas forstår sig desuden på struktur, eksekvering og produktion af konverterende annoncer.

 

Hvem er Simon?
webbureau-odense-case

Simon Hansen

ORGANISK FACEBOOK OG PPC

Simon tager sig bl.a. af den analytiske del af Facebookarbejdet.

Han sørger for, at dine kampagner er målrettet den gode, købsladede trafik, og at du får mest muligt ud af dine annoncekroner.

Simon er Morning Train-besætningens specialist indenfor forbrugeradfærd, ROAS og datadrevet optimering af dine kampagner.

Hvem er Mia?
webbureau-odense-case

Mia Madsen

FORBRUGERADFÆRD OG INTERAKTION

Mia er teamets specialist, når det kommer til forbrugeradfærd på Facebook.

Hun ved præcis, hvordan din side får flere likes og følgere – og hvordan disse interaktioner omsættes til konverteringer.

Mia lægger en SoMe-strategi for din virksomhed, hvormed du får placeret dit brand dybt i din kunders underbevidsthed gennem organiske budskaber og betalt annoncering.

 

Hvem er RUBA?
webbureau-odense-case

RUBA THIRUMATHYAM

AVANCERET TRACKING OG PRODUKTFEEDS

Ruba er Facebookteamets udvikler, og tager sig af alt kodning i dit projekt.

Han sørger for, at vi kan spore på det, dine besøgende foretager sig på din hjemmeside, så at vi kan finde dem igen med retargeting. 

Rubas udviklingsskills kommer særligt til syne ved de produktfeeds, han laver, der skal bruges til dynamiske shoppingannoncer på Facebook.

Retargeting på Facebook

Med Facebook Retargeting kan du (meget kort sagt) annoncere mod de personer, som allerede har besøgt din hjemmeside.

Retargeting er en af de mest effektive måder at bruge Facebook annoncering på: Her får du ofte en rigtig pæn ROI og der er mange mulige strategier at forfølge.
Du kan f.eks. importere din kundeliste til Facebook med henblik på mersalg.

Vi rådgiver og eksekverer gerne for dig.

Glem ikke din landing page

Billige og relevante klik på dine annoncer er en glædelig ting, men tit glemmer annoncører det allervigtigste:

Din hjemmeside (landing page) skal være overbevisende og skal kunne konvertere – det dur ikke, at din Facebook annoncering fører hen til en landing page, som ikke er relevant for annoncen.

Her er vi særdeles skarpe med mere end 100 gennemførte webprojekter og mange succesfulde optimeringer.

Case: Lægården.dk

I forbindelse med vores samarbejde med Lægården lavede vi en række Facebook annonceringer. Dette resulterede i et stort fremmøde på dagen for deres Åbent Hus-arrangement.

Formål: At tiltrække flere interesserede mulige elever til Åbent Hus-arrangement for efterskolen Lægården.

Udbytte: Stor kendskabsgrad, mange flere besøgende på deres Åbent Hus landing page og stort fremmøde på dagen.

Lægården facebook case

Skal vi give et bud på dit projekt?

Tag fat i vores projektleder, Thomas; så hjælper han dig i gang med Facebook annoncering.

Kontakt Thomas
Morning Train Technologies ApS © 2010 - 2017 • Gammelsø 4 1. TH., 5000 Odense C, Danmark • Tlf: 71 99 55 30 • CVR: 33362749