få integrationer til erp, crm eller dit økonomisystem
Automatiser dit arbejde gennem integrationer
Vi bygger integrationer, der sparer tid og fjerner manuelle arbejdsgange. Uanset om det handler om ERP, CRM, betalingsløsninger eller noget helt fjerde, sørger vi for, at systemerne taler sammen – så din forretning kan arbejde smartere og mere effektivt.
Konceptfasen giver afklaring
En smertefri integration starter med en god konceptfase
Vi er tech-nørder og forretningsudviklere, som er motiverede af at løse forretningsudfordringer med smart anvendt teknologi, som en integration ofte er et godt bud på.
Da integrationer typisk indeholder flere leverandører, muligheder og uklarheder, starter vi altid med en konceptfase, så integrationen bliver succesfuld i første omgang.
Her afstemmer vi både behov og ambitioner, så vi lander en løsning, der matcher jer – både i forhold til funktionalitet og drift i praksis.
bind din forretning sammen
API-integrationer der kan følge med, når din forretning vokser
Vi designer robuste API-integrationer, der er bygget til at holde – også når din forretning skal skaleres. Vores løsninger håndterer i dag over 100.000 opgaver hver måned og er skabt til at følge med din forretning, når behovene vokser.
Med mere end 10 års erfaring har vi arbejdet med en lang række systemer og tekniske miljøer. Derfor er der stor sandsynlighed for, at vi allerede kender API’et til dine systemer – og kan komme hurtigt og sikkert i gang.
FORDELE
6 IT-systemer, hvor en integration skaber stor værdi
Flere og flere især B2B-virksomheder har indset, at der er en stor konkurrencefordel i at lade de forskellige systemer snakke sammen. Det reducerer både omkostninger til manuelt arbejde og frigør samtidig medarbejdertid til mere værdiskabende aktiviteter.
PIM
Integrering til PIM (Product Information Management) centraliserer styringen af information på jeres produkter, og sikrer korrekt produktinformation og reducerer manuelt arbejde.
CRM
Med en robust CRM-integration centraliseres kundedata, som sikrer, at jeres salgstal er up-to-date samt gør det muligt for sælgere at tilbyde personaliseret hjælp fra første touchpoint.
E-handel & forhandlerportaler
En integration til jeres e-handelsplatforme er et af de vigtigste elementer for en succesfuld B2B-webshop. Hermed kan I sikre en optimal ordrehåndtering samt høj kundetilfredshed.
Regnskab & økonomisystemer
Automatisk bogføring, fakturaoprettelse og fakturering. Lyder det lækkert? Med en Economic integration eller andet økonomisystem mindsker I risiko for fejl.
Lagerstyring (WMS)
Med en integration til jeres lagerstyring eller Warehouse Management system får I den nøjagtige lagerstatus i real-tid og sikrer, at I kan optimere lagerbeholdningen, hvilket reducerer omkostninger og forbedrer jeres leveringstider.
ERP-systemer
De fleste B2B-virksomheder bruger et ERP-system til at holde styr på økonomi, lager og logistik. Når vi integrerer ERP med jeres andre systemer – f.eks. webshop eller CRM – sikrer vi, at data flyder korrekt på tværs.
Automatisering af bilsalget
KIA sender dokumenter til signering automatisk
Vi har i samarbejde med KIA udviklet en platform, der er integreret op i mod alle deres kritiske systemer.
Det betyder bl.a., at kunderne nu helt selv kan bestille biler online – og det gør de i stor stil.
Dette sikrer, at hele handlen foregår digitalt og sparer sælgerne for en masse tid, da de normalt ville skulle stå for denne proces manuelt.
erfaring
Vi har stor erfaring med at integrere op imod andre services
Vores integrationer er altid tilpasset jeres specifikke behov. Det gør vi ved at sætte os grundigt ind i jeres processer, og på baggrund af dette tilpasser vi vores integrationspakker til jer.
ERP & crm
Microsoft Dynamics
Business Central
Microsoft Dynamics
Salesforce
CRM platform
Pipedrive
Open source CRM
ØKONOMISYSTEMER
Visma dinero
Økonomisystem
Visma e-conomic
Økonomisystem
LAGERSTYRING
Rackbeat
Shipmondo
Betalingsløsninger og andre services
Quickpay
Nets
Zettle by PayPal
Digitalt kassesystem
Penneo
Digital underskrift
Udforsk vores sortiment
Kundefordele
Et samarbejde hvor du føler dig hjemme
Når du bliver kunde hos Morningtrain, bliver du en del af et fællesskab. Vi tror på relationer, hvor samarbejdet bygger på tillid, ærlighed og en fælles ambition om at lykkes – sammen.
Vi gør det nemt for dig at samle det hele ét sted. Drift og vedligehold kan du trygt overlade til os, og du ved altid, hvem du skal tage fat i, hvis noget driller.
For os handler det ikke bare om at levere men om at skabe et rum, hvor du kan føle dig hjemme i processen, og hvor det digitale bliver en forlængelse af din forretning.
Mød dine nye eksterne kolleger
data kan sagtens flyde af sig selv
Ønsker I mere tid til jeres vigtige opgaver?
Så lad os gå i detaljer omkring, hvilken værdi en integration kan have for jer.