AdWordsoptimering

Som Google Partner hjælper vi dig med at skabe en rentabel AdWords-strategi.

AdWords optimering - en perfekt motor til vækst

Google AdWords giver dig indsigt i din annoncering på nettet på et højt niveau – og på en overskuelig måde.

Lad os sige, at du ønsker at igangsætte en ambitiøs og målrettet SEO-strategi, men du ved ikke helt hvilke søgeord, der konverterer til handling eller salg.

Google AdWords giver dig mulighed for at teste søgeordene først, og giver dig et overblik over, hvor du står stærkt.

 

Skal vi tage et kig på din AdWords-strategi?

Vi tager gerne et kig på din AdWords-strategi, hvor vi enten hjælper dig godt i gang eller varetager hele processen.

Sådan opstarter vi typisk et forløb med AdWords optimering:

  • 01

    Du giver os indblik i din nuværende AdWords-kampagne.

  • 02

    Vi vurderer, hvor optimeret din AdWords-kampagne(r) er, og går i dialog med dig.

  • 03

    Vi opsætter sammen mål for konverteringsboost, hvis der er grobund for det.

  • 04

    Du modtager tilbud på omfanget af arbejdet, som bliver faktureret månedligt forud.

  • 05

    Vi sender overskuelige rapporter af dine Google-ads, så du altid er opdateret på det arbejde, vi udfører for dig.

    Rapporterne giver dig et overblik over, hvad vi har gjort, afkastet her af, samt fremtidige arbejdsopgaver og prognoser.

  • 06

    Dine AdWords-annoncer skal optimeres løbende – det gør vi i tæt dialog med dig.

  • 07

    Når dine annoncer på Google godt optimeret, fortsætter vi arbejdet, så du både har afkast på betalt og organisk trafik.

AdWords-teamet

Hvem er Thomas?
webbureau-odense-case

Thomas Østerkjerhuus

Projektledelse og AdWords

Thomas leder dit AdWordsprojekt og er din faste kontaktperson i processen.

Ud over at lede den daglige drift af din(e) opgave(r), varetager Thomas selv en stor del af AdWordsoptimeringen.

Thomas er en haj indenfor struktur, målretning og produktion af konverterende annoncer.

Hvem er Simon?
webbureau-odense-case

Simon Hansen

AdWordskonsulent

Simon går analytisk til værks, når det handler om AdWords.

Han sørger for at dine kampagner er målrettet den købsladede trafik, og at du får mest muligt ud af dine annoncekroner.

Simon er teamets specialist indenfor ROAS og forbrugeradfærd, og sikrer en datadrevet optimering af dine kampagner.

Hvem er Karsten?
webbureau-odense-case

Karsten Madsen

Konverteringsoptimering

Karsten er ekspert i at forbedre AdWordskampagners konverteringsrater ved bl.a. at forbedre destinationsoplevelsen og lave klare CTA'er.

Før projektet skydes i gang, hjælper han dig med at opstille realistiske KPI'er, som kan spores løbende, så du får det bedst mulige afkast.

Hvem er Ruba?
webbureau-odense-case

Ruba Thirumathyam

Avanceret tracking og produktfeeds

Ruba er AdWordsteamets udvikler, og tager sig af projektets kodning.

Han sørger for, at vi kan tracke dine besøgende gang på din hjemmeside, så at vi målrette os de rette mennesker med remarketing. 

Ruba er (selvudnævnt) verdensmester i at udvikle produktfeeds i AdWords, som kan bruges til at lave shoppingannoncer.

Adwords-eksperter i øjenhøjde

Vi er et AdWords bureau i Odense, som taler jeres sprog, og som ønsker at give dig en forståelse af, hvad vi laver, så du får et bedre overblik, som i sidste ende gavner os begge, og vi har flere års erfaring med AdWords optimering.

Derfor bliver du informeret og involveret under hele perioden, hvori vi varetager din online annoncering.

Din erfaring og viden om branchen er essentiel for, at vi bedst muligt kan effektivisere og målrette din Google-annoncering.

Vi tilbyder desuden kurser i AdWords, således at du selv kan blive rustet til at varetage jeres annonceringer.

Mød vores AdWords specialister

Hvad koster en kunde for dig?

En af de største fordele med AdWords er målbarheden: Alt er digitalt og kan måles frem til sidste museklik.

Med den rette konverteringssporing kan finde ud af, hvad det helt præcist koster dig i kroner og ører at få en ny kunde eller et nyt lead.

Derfor skal du løbende foretage AdWords optimering, således at dine annoncer er sat korrekt op. Små justeringer kan betyde rigtig mange besparelser eller ordrer til forskel.

Sørg for at præcisere søgeordene, så de ikke står alene. Et eksempel kunne være flere annoncer, som henvender sig lokalt: AdWords Odense eller mere præcist: AdWords bureau Odense.

 

graf adwords optimering

Adwords resultater

Vi giver dig overblik og forståelse for din AdWords-konto.

Det gør vi ved at rydde op i din nuværende AdWords kampagne(r), mens vi skaber en bedre struktur i kampagnerne og tilføjer eventuelle ting, som måtte mangle.

Vores AdWords optimering sikre at dine kampagner bliver bedre målrettet og skaber flere konverteringer til fornuftige priser.

Vi har blandt andet givet KaffeIMPERIET hjælp til AdWords, hvor vi kunne nedsætte omkostningen pr. kunde med hele 82%, samtidigt med de fik en 28% stigning i konverteringer. 

Skal vi give et bud på AdWords optimering for dig?

Tag fat i vores projektleder, Thomas; så hjælper han dig i gang med dit projekt.

Kontakt Thomas
Morning Train Technologies ApS © 2010 - 2017 • Gammelsø 4 1. TH., 5000 Odense C, Danmark • Tlf: 71 99 55 30 • CVR: 33362749