Vent venligst

Vi har modtaget din forespĂžrgsel

Tak for din forespĂžrgsel

. Vi sÊtter pris pÄ muligheden for at drÞfte dit projekt. Du hÞrer fra os inden for 1-2 hverdage

PĂ„ gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon
Step 1 / 3 - VĂŠlg projekttype

Kom i dialog om dit nĂŠste projekt

Send os en uforpligtende forespÞrgsel og fÄ en realistisk pris idé pÄ dit projekt.

WebsiteWebshopSeoAnnonceringProgrammering
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt sÄ godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

SĂ„dan skaber du fĂŠngende content

Oplever du ogsĂ„, at din tĂ„lmodighed pĂ„ websites bliver mindre og mindre? Du er ikke alene. I disse Ă„r kĂŠmper alle virksomheder en hĂ„rd kamp for deres webbesĂžgendes gunst. Faktisk viser undersĂžgelser, at det kun er halvdelen af digitale besĂžgende, der bliver pĂ„ en side efter at have lĂŠst lidt pĂ„ en artikel – hvis altsĂ„ ikke, at de allerede bouncede fĂ„ sekunder efter, at de kom ind pĂ„ siden. Ligeledes viser undersĂžgelser fra det digitale artikelmagasin Slate.co, at en stor andel ikke engang scroller pĂ„ websitet, og kun 60% lĂŠser en web-artikel til ende. (Se grafen nedenfor)   Graf, der viser, hvor mange procent af Slate.coms lĂŠsere, der hopper fra, fĂžr de har lĂŠst hele artiklen igennem

Kilde: Slate.com

  TĂŠnk over det: Hvor mange af de artikler, du tjekker ud hver dag, lĂŠser du til fulde? Ikke ret mange, vel? Denne trend skaber salgsmĂŠssige udfordringer pĂ„ dit website.  Kunder kĂžber nemlig fĂžrst, nĂ„r de kender dig og har tillid. Men hvis de ikke tager sig tiden til at lĂŠre dig at kende - sĂ„ har vi en udfordring. Denne udfordring vil jeg hjĂŠlpe dig med at lĂžse med denne guide, som giver input til, hvordan du med intelligent design og godt content vinder kampen om opmĂŠrksomheden. (Disclaimer; MĂ„lgruppen for denne artikel er dig, som i den kommende tid aktivt vil arbejde med din virksomheds website og sĂžger konkret inspiration. Hvis du omvendt sĂžger et quick-fix og et hurtigt overblik, sĂ„ er dette ikke den rigtige artikel for dig)

GÞr brugeroplevelsen bedre - kend din mÄlgruppe

Det kan vĂŠre svĂŠrt at fĂ„ de Ăžnskede besĂžgende ind pĂ„ dit website, hvis du ikke kommunikerer direkte til dem. Derfor er det fĂžrst og fremmest vigtigt, at du kender din mĂ„lgruppe. Hvem taler du til via websitet? Taler du til privatforbrugere uden stort kendskab til dit produkt, eller taler du til B2B-specialister? Det er ikke kun vigtigt at kunne ”tjekke” disse faktorer af listen i forhold til dit valg af sprog pĂ„ siden, men det er i hĂžj grad ogsĂ„ vigtigt i forhold til den visuelle opsĂŠtning. Dit valg af design hĂŠnger meget sammen med mĂŠngden af tekstmĂŠssigt indhold og graden af fagsprog, som du bruger pĂ„ websitet. PĂ„ B2B websitet er det en god idĂ© at have et ”tungere” fagsprog, som er to-the-point. Dine B2B besĂžgende er nemlig ofte mere afklaret med, hvad de kigger efter - isĂŠr hvis det er specialisterne. Omvendt er det en god idĂ© at tage dine besĂžgende i hĂ„nden pĂ„ B2C websites og have nĂžgleord, vigtige pointer eller produkter stĂ„ende klart og tydeligt for at inspirere de besĂžgende.   Effektivt design inspirerer dine website besĂžgende

Billeder og videoer Þger tÄlmodigheden

En anden central pointe er, at vi som forbrugere online er blevet mere ”forvĂŠnt” og utĂ„lmodige. Det betyder i vores erfaring, at privatforbrugere reagerer bedst pĂ„ let tilgĂŠngelig information. Og at hvis de ikke finder det hurtigt, kigger de bare efter det et andet sted. Et effektivt website design skal derfor have en overskuelig stĂžrrelse, og designet skal i hĂžjere grad kommunikere selling points hurtigere og have synlige call-to-actions. Hvis vi kobler det til Slates artikel, sĂ„ angiver de ydermere, at websites med billeder og videoer involverer websites besĂžgende vĂŠsentlig bedre - og at web-artikler med billede og videoer oftest bliver gennemlĂŠst!  

”Designers worldwide have realized that people visit websites for their content (
) – and that design's ultimate role is to present content in an intuitive, efficient, and “delightful” way” (Kilde: webflow.com)

Inden for de sidste par Ă„r er der netop ogsĂ„ kommet mere fokus pĂ„ det visuelle indhold. Designet bygges med masser af luft og minimalistiske trĂŠk, som fĂžrst og fremmest gĂžr det lĂŠkkert for Ăžjet at se pĂ„. Derudover sĂ„ kommer der mere fokus pĂ„ video & billedindhold og den ofte mere sparsomme tekst pĂ„ websitet – se fx hvordan Apple gĂžr det. MĂ„lsĂŠtningen med websites (og webdesign) handler i hĂžj grad om at skabe tillid til brugerne gennem et personligt design. SĂžrg for at skabe en lĂŠkker oplevelse pĂ„ websitet, som lader de besĂžgende forelske sig lidt i det.  

Skab en stĂŠrk value proposition med fĂŠngende content

Content kan vĂŠre rigtig mange ting. I denne kontekst mener vi content, der afspejler dig som afsender – og som appellerer til din mĂ„lgruppe. Vis dine referencer, dine cases og dine medarbejdere. PrĂŠsenter dem med anmeldelser, testimonials og billeder – og med velskrevne og fĂŠngende tekster. Skab den gode value proposition og undgĂ„ faldgrupperne : Alle velkonverterende websites har (mindst) Ă©n ting til fĂŠlles: At de besĂžgende fĂžler, at de fĂ„r vĂŠrdi. Crazy Eggs har lavet en undersĂžgelse om god website konvertering. Den viste, at jo tydeligeretilbud du har til dine besĂžgende pĂ„ dit website, jo bedre konverterer dit website. Og husk pĂ„, at et tilbud kan vĂŠre mange ting – det behĂžver ikke nĂždvendigvis vĂŠre en prismĂŠssig besparelse; det kan ogsĂ„ vĂŠre et tilbud om sparring eller rĂ„dgivning, hvis det er det, du udmĂŠrker dig indenfor. Det handler altsĂ„ om en stĂŠrk value proposition, og det skal vi kigge nĂŠrmere pĂ„:   Hjemmesidefaktorer som er vigtige i forhold til design

Kilde: Crazy Eggs

Se billedet ovenfor. PĂ„ et website er der seks faktorer, der spiller ind, og som man skal vĂŠre opmĂŠrksom pĂ„ (bl.a. i forhold til sit valg af webdesign): Value proposition, relevance, clarity, urgency, disbtribution, anxiety. Og som der stĂ„r, er value proposition det vigtigste element – at der er en vĂŠrdi for dine besĂžgende. Derefter kommer relevansen og tydeligheden, som helt klart er knyttet til vĂŠrdiskabelsen. Urgency-elementet er det, der afgĂžr farten pĂ„ dine konverteringer. Og sĂ„ er der distraction og anxiety, som er elementer, der isĂŠr kan modvirkes med et godt design og godt content. For det siger mĂ„ske sig selv, men jo flere ”forhindringer” dine besĂžgende mĂžder pĂ„ din side, des stĂžrre er sandsynligheden for, at de smutter igen. NĂ„r det kommer til webdesign, er det derfor sĂŠrligt vigtigt at fokusere pĂ„ tre af faktorerne: Clarity, anxiety og distraction. Urgency kan vĂŠre styres af designet, men mest af alt er det styret af dine tilbud og det tekstmĂŠssige indhold pĂ„ hjemmesiden. Crazy Eggs pointerer, at et godt og velkonverterende website leder sine besĂžgende fra det mest vigtige element til det anden vigtigste, det tredje vigtigste osv. Modsat overlader et dĂ„rligt konverterende website de besĂžgende mere eller mindre til sig selv.  

”More distractions = less clarity” (Kilde: Crazy Eggs)

  Clarity og distractions gĂ„r tit hĂ„nd i hĂ„nd: Er der for mange distraherende elementer pĂ„ websitet, pĂ„virker det klarheden. Derfor er der en ret god grund til, at det minimalistiske ”semi-flade” design baner vejen frem: Fordi det skĂŠrper klarheden og spiller bedre sammen med vĂŠrdiskabende faktorer, uden at det forvirrer dine besĂžgende.   Et billede som illustrerer "flat" design

Kilde: Optinmonster.com

Samtidig tillader denne designstil, at du personliggĂžr designet med bl.a. skyggen og gradients, som ogsĂ„ tilfĂžjer kant. Det er f.eks. ikke ”tilladt” i andre designstile. Jeg har tidligere nĂŠvnt Apple som et godt eksempel. Men ogsĂ„ sider som Pinterst og MailChimp er gode til netop dette.

Hvad vil hitte i 2018?

Der er selvfĂžlgelig ikke nogen, der kan forudse fremtiden. Men man kan altid tage et kig pĂ„ tendenserne – og det vil vi gĂžre her til slut
  1. Det simple, minimalistiske design med masser af rummelighed og luft Tydelige ”paths” i form af CTA’er er helt klart noget af det, der hitter lige nu, og som hþjst sandsynligt vil fortsétte i léngere tid endnu.
  2. Øget brug af billeder og videoer   Vi er visuelle vÊsener, sÄ vi nyder i langt hÞjere grad ogsÄ at komme ind pÄ et website, som gÞr brug af visuelle udtryk. Og det er nok isÊr videodelen, som vi forventer bliver det stÞrste tema i 2018.
  3. Mere personlighed og clarity Vi forventer, at brugen af personlige billeder og videoer af personerne i virksomheden vil fylde mere og mere pÄ virksomhedernes websites. Det handler dog stadig om at vÊre tro mod den minimalistiske stil og sÞrge for at  bevare antallet af visuelle udtryk pÄ en velovervejet og sparsommelig mÄde.
  4. Urgency bliver en stÞrre x-faktor Vi forventer, at urgency vil blive udnyttet mere og mere - netop fordi folk bliver mere og mere utÄlmodige. Det kan vÊre ved mere intelligente FAQs (mÄske endda pÄ video) eller chatbots, hvor dine besÞgende lynhurtigt kan fÄ svar pÄ spÞrgsmÄl. Det skaber nemlig den nÞdvendige ekstra vÊrdi pÄ websitet, som kan vÊre den afgÞrende forskel i dine kunders kÞbsbeslutning.
  Har du spĂžrgsmĂ„l eller kommentarer? Tak, fordi du lĂŠste med!   Du er altid velkommen til at spĂžrge os til rĂ„ds, sĂ„ kontakt os endelig, hvis du har kommentarer til blogindlĂŠgget eller sidder tilbage med spĂžrgsmĂ„l. Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan du skriver godt content til dit site – og som samtidig fĂ„r dig til at rangere bedre i Google-resultaterne – kan du tjekke dette blogindlĂŠg ud.

Udvalgte til dig

Vis alle
Investeringstrappen: SĂ„dan investerer du i din virksomheds markedsfĂžring
Author avatar

Investeringstrappen: SĂ„dan investerer du i din virksomheds markedsfĂžring

3 korte til din copywriting
Author avatar

3 korte til din copywriting

SĂ„dan vĂŠkstede vi 80% i 2018 uden at tabe bundlinjen og kulturen
Author avatar

SĂ„dan vĂŠkstede vi 80% i 2018 uden at tabe bundlinjen og kulturen

SĂ„dan designer du til dine brugere (og ikke dig selv)
Author avatar

SĂ„dan designer du til dine brugere (og ikke dig selv)

Author avatar

SĂ„dan leder og motiverer du millenials

3 fordele ved at WordPress er open source
Author avatar

3 fordele ved at WordPress er open source

Hvad koster en webshop?
Author avatar

Hvad koster en webshop?

SEO-rejsen – 18 tips til din sþgemaskineoptimering
Author avatar

SEO-rejsen – 18 tips til din sþgemaskineoptimering

SÄdan fÄr du det optimale ud af ahrefs.com | En begynderguide til verdens fÞrende SEO-vÊrktÞj
Author avatar

SÄdan fÄr du det optimale ud af ahrefs.com | En begynderguide til verdens fÞrende SEO-vÊrktÞj

SĂ„dan skaber du fĂŠngende content
Author avatar

SĂ„dan skaber du fĂŠngende content

Hvad er bedst for dig: Google vs. Sociale medier?
Author avatar

Hvad er bedst for dig: Google vs. Sociale medier?

SĂ„dan laver du en god “om os”-side
Author avatar

SĂ„dan laver du en god “om os”-side

FĂ„ succes med dine Facebook-annonceringer
Author avatar

FĂ„ succes med dine Facebook-annonceringer

Morning Catch used to cost $500 – Now it’s free
Author avatar

Morning Catch used to cost $500 – Now it’s free

Find de perfekte sĂžgeord
Author avatar

Find de perfekte sĂžgeord

Skriv til mennesker og sĂžgemaskiner – samtidig
Author avatar

Skriv til mennesker og sĂžgemaskiner – samtidig

Push-elementer i Facebook-annonceringer
Author avatar

Push-elementer i Facebook-annonceringer

Gratis BETA – SEO-vĂŠrktĂžjet for ledere!
Author avatar

Gratis BETA – SEO-vĂŠrktĂžjet for ledere!

5 tips til at ranke dine fotos til Google
Author avatar

5 tips til at ranke dine fotos til Google

SĂ„dan arbejder vi med linkbuilding, der skaber resultater
Author avatar

SĂ„dan arbejder vi med linkbuilding, der skaber resultater

9 steder hvor mine Adwords-kunder og tidligere bureauer fejler
Author avatar

9 steder hvor mine Adwords-kunder og tidligere bureauer fejler

Guide: Det skal du vÊre opmÊrksom pÄ, nÄr du laver en webshop
Author avatar

Guide: Det skal du vÊre opmÊrksom pÄ, nÄr du laver en webshop

Morning Trains development environment
Author avatar

Morning Trains development environment

4 ting du skal teste pÄ din webshop i 2018
Author avatar

4 ting du skal teste pÄ din webshop i 2018

TĂŠnk adfĂŠrdsĂžkonomi ind i din webshop
Author avatar

TĂŠnk adfĂŠrdsĂžkonomi ind i din webshop

Hvad koster en professionel hjemmeside?
Author avatar

Hvad koster en professionel hjemmeside?

Den komplette, danske linkbuilding liste
Author avatar

Den komplette, danske linkbuilding liste

WordPress: Meget mere end en template
Author avatar

WordPress: Meget mere end en template

SÄdan fÄr du overblik over dine organiske website-besÞg
Author avatar

SÄdan fÄr du overblik over dine organiske website-besÞg

Brancheanalyse – Bilbranchen
Author avatar

Brancheanalyse – Bilbranchen

Derfor bĂžr du SSL-sikre dit website i 2017
Author avatar

Derfor bĂžr du SSL-sikre dit website i 2017

Kan det betale sig med et SEO-bureau?
Author avatar

Kan det betale sig med et SEO-bureau?

AMP (Accelerated Mobile Pages) – hvad og hvordan?
Author avatar

AMP (Accelerated Mobile Pages) – hvad og hvordan?

Strukturerede data 2017 – Brug JSON-LD!
Author avatar

Strukturerede data 2017 – Brug JSON-LD!

Konverteringsoptimering pÄ dit website med 5 designhacks + 5 ekstra
Author avatar

Konverteringsoptimering pÄ dit website med 5 designhacks + 5 ekstra

Hvorfor programmere et projekt fra bunden?
Author avatar

Hvorfor programmere et projekt fra bunden?

Hvor stor en server/vps skal jeg bruge til min hjemmeside?
Author avatar

Hvor stor en server/vps skal jeg bruge til min hjemmeside?

Guide: SĂ„dan tilfĂžjer du strukturerede data til din hjemmeside
Author avatar

Guide: SĂ„dan tilfĂžjer du strukturerede data til din hjemmeside

Gratis E-bog om Sass
Author avatar

Gratis E-bog om Sass

Webshop: Hvem hÄndterer dine kunders betalingskort?
Author avatar

Webshop: Hvem hÄndterer dine kunders betalingskort?

Dine Google-placeringer kan snyde.
Author avatar

Dine Google-placeringer kan snyde.

HTML e-mail signatur i Outlook, 2007-2016
Author avatar

HTML e-mail signatur i Outlook, 2007-2016

SĂ„dan opsĂŠttes lĂŠse-adgang i Google Analytics
Author avatar

SĂ„dan opsĂŠttes lĂŠse-adgang i Google Analytics

Hvad er backlinks og hvorfor er de vigtige?
Author avatar

Hvad er backlinks og hvorfor er de vigtige?

Internship at Morning Train – Odense
Author avatar

Internship at Morning Train – Odense

Hastighedsoptimering: Din hjemmeside mÄ ikke vÊre langsom!
Author avatar

Hastighedsoptimering: Din hjemmeside mÄ ikke vÊre langsom!

Hvad er SEO?
Author avatar

Hvad er SEO?

Brancheanalyse – Advokatbranchen
Author avatar

Brancheanalyse – Advokatbranchen

Hvorfor er SEO en mellemlang investering?
Author avatar

Hvorfor er SEO en mellemlang investering?

Onsite metrics bliver stadig vigtigere for rankings
Author avatar

Onsite metrics bliver stadig vigtigere for rankings

10 ting, du skal forlange af din SEO leverandĂžr
Author avatar

10 ting, du skal forlange af din SEO leverandĂžr

SEO brancheanalyse – Kaffebranchen
Author avatar

SEO brancheanalyse – Kaffebranchen

SÄdan fÄr du salg via din email signatur.
Author avatar

SÄdan fÄr du salg via din email signatur.

LĂŠr alt om dine kunder: Splittesting og heatmaps
Author avatar

LĂŠr alt om dine kunder: Splittesting og heatmaps

Hvilken type kundelogin skal du bruge til din webshop?
Author avatar

Hvilken type kundelogin skal du bruge til din webshop?

In case you missed it

Vis alle
Investeringstrappen: SĂ„dan investerer du i din virksomheds markedsfĂžring
Author avatar

Investeringstrappen: SĂ„dan investerer du i din virksomheds markedsfĂžring

3 korte til din copywriting
Author avatar

3 korte til din copywriting

SĂ„dan vĂŠkstede vi 80% i 2018 uden at tabe bundlinjen og kulturen
Author avatar

SĂ„dan vĂŠkstede vi 80% i 2018 uden at tabe bundlinjen og kulturen

SĂ„dan designer du til dine brugere (og ikke dig selv)
Author avatar

SĂ„dan designer du til dine brugere (og ikke dig selv)

Author avatar

SĂ„dan leder og motiverer du millenials

3 fordele ved at WordPress er open source
Author avatar

3 fordele ved at WordPress er open source

Hvad koster en webshop?
Author avatar

Hvad koster en webshop?

SEO-rejsen – 18 tips til din sþgemaskineoptimering
Author avatar

SEO-rejsen – 18 tips til din sþgemaskineoptimering

SÄdan fÄr du det optimale ud af ahrefs.com | En begynderguide til verdens fÞrende SEO-vÊrktÞj
Author avatar

SÄdan fÄr du det optimale ud af ahrefs.com | En begynderguide til verdens fÞrende SEO-vÊrktÞj

SĂ„dan skaber du fĂŠngende content
Author avatar

SĂ„dan skaber du fĂŠngende content

Hvad er bedst for dig: Google vs. Sociale medier?
Author avatar

Hvad er bedst for dig: Google vs. Sociale medier?

SĂ„dan laver du en god “om os”-side
Author avatar

SĂ„dan laver du en god “om os”-side

FĂ„ succes med dine Facebook-annonceringer
Author avatar

FĂ„ succes med dine Facebook-annonceringer

Morning Catch used to cost $500 – Now it’s free
Author avatar

Morning Catch used to cost $500 – Now it’s free

Find de perfekte sĂžgeord
Author avatar

Find de perfekte sĂžgeord

Skriv til mennesker og sĂžgemaskiner – samtidig
Author avatar

Skriv til mennesker og sĂžgemaskiner – samtidig

Push-elementer i Facebook-annonceringer
Author avatar

Push-elementer i Facebook-annonceringer

Gratis BETA – SEO-vĂŠrktĂžjet for ledere!
Author avatar

Gratis BETA – SEO-vĂŠrktĂžjet for ledere!

5 tips til at ranke dine fotos til Google
Author avatar

5 tips til at ranke dine fotos til Google

SĂ„dan arbejder vi med linkbuilding, der skaber resultater
Author avatar

SĂ„dan arbejder vi med linkbuilding, der skaber resultater

9 steder hvor mine Adwords-kunder og tidligere bureauer fejler
Author avatar

9 steder hvor mine Adwords-kunder og tidligere bureauer fejler

Guide: Det skal du vÊre opmÊrksom pÄ, nÄr du laver en webshop
Author avatar

Guide: Det skal du vÊre opmÊrksom pÄ, nÄr du laver en webshop

Morning Trains development environment
Author avatar

Morning Trains development environment

4 ting du skal teste pÄ din webshop i 2018
Author avatar

4 ting du skal teste pÄ din webshop i 2018

TĂŠnk adfĂŠrdsĂžkonomi ind i din webshop
Author avatar

TĂŠnk adfĂŠrdsĂžkonomi ind i din webshop

Hvad koster en professionel hjemmeside?
Author avatar

Hvad koster en professionel hjemmeside?

Den komplette, danske linkbuilding liste
Author avatar

Den komplette, danske linkbuilding liste

WordPress: Meget mere end en template
Author avatar

WordPress: Meget mere end en template

SÄdan fÄr du overblik over dine organiske website-besÞg
Author avatar

SÄdan fÄr du overblik over dine organiske website-besÞg

Brancheanalyse – Bilbranchen
Author avatar

Brancheanalyse – Bilbranchen

Derfor bĂžr du SSL-sikre dit website i 2017
Author avatar

Derfor bĂžr du SSL-sikre dit website i 2017

Kan det betale sig med et SEO-bureau?
Author avatar

Kan det betale sig med et SEO-bureau?

AMP (Accelerated Mobile Pages) – hvad og hvordan?
Author avatar

AMP (Accelerated Mobile Pages) – hvad og hvordan?

Strukturerede data 2017 – Brug JSON-LD!
Author avatar

Strukturerede data 2017 – Brug JSON-LD!

Konverteringsoptimering pÄ dit website med 5 designhacks + 5 ekstra
Author avatar

Konverteringsoptimering pÄ dit website med 5 designhacks + 5 ekstra

Hvorfor programmere et projekt fra bunden?
Author avatar

Hvorfor programmere et projekt fra bunden?

Hvor stor en server/vps skal jeg bruge til min hjemmeside?
Author avatar

Hvor stor en server/vps skal jeg bruge til min hjemmeside?

Guide: SĂ„dan tilfĂžjer du strukturerede data til din hjemmeside
Author avatar

Guide: SĂ„dan tilfĂžjer du strukturerede data til din hjemmeside

Gratis E-bog om Sass
Author avatar

Gratis E-bog om Sass

Webshop: Hvem hÄndterer dine kunders betalingskort?
Author avatar

Webshop: Hvem hÄndterer dine kunders betalingskort?

Dine Google-placeringer kan snyde.
Author avatar

Dine Google-placeringer kan snyde.

HTML e-mail signatur i Outlook, 2007-2016
Author avatar

HTML e-mail signatur i Outlook, 2007-2016

SĂ„dan opsĂŠttes lĂŠse-adgang i Google Analytics
Author avatar

SĂ„dan opsĂŠttes lĂŠse-adgang i Google Analytics

Hvad er backlinks og hvorfor er de vigtige?
Author avatar

Hvad er backlinks og hvorfor er de vigtige?

Internship at Morning Train – Odense
Author avatar

Internship at Morning Train – Odense

Hastighedsoptimering: Din hjemmeside mÄ ikke vÊre langsom!
Author avatar

Hastighedsoptimering: Din hjemmeside mÄ ikke vÊre langsom!

Hvad er SEO?
Author avatar

Hvad er SEO?

Brancheanalyse – Advokatbranchen
Author avatar

Brancheanalyse – Advokatbranchen

Hvorfor er SEO en mellemlang investering?
Author avatar

Hvorfor er SEO en mellemlang investering?

Onsite metrics bliver stadig vigtigere for rankings
Author avatar

Onsite metrics bliver stadig vigtigere for rankings

10 ting, du skal forlange af din SEO leverandĂžr
Author avatar

10 ting, du skal forlange af din SEO leverandĂžr

SEO brancheanalyse – Kaffebranchen
Author avatar

SEO brancheanalyse – Kaffebranchen

SÄdan fÄr du salg via din email signatur.
Author avatar

SÄdan fÄr du salg via din email signatur.

LĂŠr alt om dine kunder: Splittesting og heatmaps
Author avatar

LĂŠr alt om dine kunder: Splittesting og heatmaps

Hvilken type kundelogin skal du bruge til din webshop?
Author avatar

Hvilken type kundelogin skal du bruge til din webshop?