Vent venligst
Tak for din forespørgsel
. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage På gensynStep 1 / 3
Integrationer
Vi udvikler integrationer, som kan hjælpe din virksomhed – uanset om det er en B2C eller B2B virksomhed – med at automatisere manuelle processer og dermed skabe mere tid til det, der virkelig skaber værdi for dine kunder.
Scroll ned for mere
Integrationer frigiver tid til mere værdifulde arbejdsopgaver
Det største argument for at få lavet integrationer er at automatisere manuelle processer. Nedenstående er eksempler på processer, som vi typisk hjælper med at automatisere med integrationer:
- Automatisk håndtering af indkomne leads som f.eks. registrering i CRM-systemer
- Oprettelse/opdatering af kunder fra/til økonomisystemer eller ERP
- Beregninger, der er med til at forecast produktion i virksomheder
- Udarbejdelse af standarddokumenter som f.eks. ordrer, tilbud eller PDF’er, der skal signeres
- Generering af daglige, ugentligt eller månedlige rapporter med data fra forretningen
- Justering af lager
- Automatisk fakturaoprettelse eller automatisk oprettelse af interne ugerapporter mm.
Mulighederne er mange, men fællesnævneren er, at din virksomheds medarbejdere kan få frigivet en masse værdifuld tid til andre vigtigere gøremål.
Hvorfor vælge os til at udvikle dine integrationer?
Vi har erfaring med at udvikle integrationer af mange forskellige typer softwareapplikationer. Dette gælder både interne- og tredjepartsapplikationer eller programmer.
Så længe applikationerne har et Application Programming Interface (API), som muliggør kommunikation med andre løsninger, kan Morningtrain lave en integration med softwareprogrammet.
Kiaonline.dk
Her kan kunderne fuldføre købet af deres nye bil online. Når de har brugt sidens produktkonfigurator til at vælge, hvordan deres bil skal se ud, hvilket tilbehør den skal have og lignende, vil de modtage dokumenter klar til signering digitalt med Penneo.
Dette sikrer, at hele handlen kan foregå digitalt samt sparer sælgerne for en masse tid, da de normalt ville skulle stå for denne proces manuelt.
Vetec A/S
Vetec A/S har et hav af unikke produkter i deres ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, og til disse kommer der jævnligt mange opdateringer. Det er selvfølgelig vigtigt, at deres webløsning afspejler de samme produkter med korrekt data (lagerstatus, priser mm.) fra ERP, hvilket er en meget tung manuel proces.
For at spare en masse værdifuld tid, lavede vi en integration til deres ERP i samarbejde med ERP-leverandøren. Derved blev meget arbejde automatiseret, hvilket var en stor hjælp i digitaliseringen af deres forretning.
Unik System Design A/S
Unik System Design A/S bruger til dagligt et HR-system til at håndtere rekruttering af ny talenter. De brugte imidlertid meget tid på at oprette alle deres ledige stillinger i HR-systemet og på deres nye website. Derfor udviklede vi en integration med deres HR-system, som sparrede dem tid ved at automatisere oprettelsen på deres website.
Udvalgte cases på integrationer
md. Besøgende
nye brugere fra Facebook
Øget konverteringsrate
Øget omsætning fra PPC
Øget trafik fra PPC
29% Øget gns. kurv fra PPC
Hurtigere loadtid
Lavere afvisningsrate
Øget konverteringsrate
34% Flere sidevisninger
Er det relevant for din virksomhed at få udviklet en integration?
Du bør få udviklet integrationer og automatiseret dine processer, så snart en manuel proces i virksomheden kontinuerligt tager en væsentlig del af dit personales tid.
Moderne virksomheder bruger en masse softwareprogrammer til at udføre meget af det daglige arbejde og skabe værdi. For at gøre din virksomhed konkurrencedygtig, er det vigtigt, at disse softwareprogrammer kan snakke sammen, og det er her, integrationerne kommer i spil.
Nedenfor kan du se nogle af fordelene ved at få udviklet en integration:
- En stor øget hastighed af interne processer
- Fejlmarginen falder, og konsistensen for, hvordan arbejdet udføres, stiger
- Øget kvalitet af opgaver
- Øget og nemmere skalerbarhed
- Minimerede omkostninger
- Reduktion i tidsforbrug pr. opgave
- Mulighed for at lægge fokus der, hvor der skabes størst værdi for virksomheden
Populære typer af integrationer
Se de mest effektfulde typer af integrationer i daglig drift
Webshop + Økonomisystem
Integration, som fungerer som samspil mellem webshop og flere forskellige økonomisystemer, bl.a. C5, Dynamics, Billys Billing og E-conomic.
Intern tidsregistrering
Kan sammensættes som app eller via en webservice. Ved brug af mobile apps kan du gøre brug af GPS-systemer som et ekstra kontrolelement.
Statistik og ugerapporter
Dan grafer, som kan ses og manipuleres i din browser, og anden spændende statstik ud fra dine ikke-bearbejdede data.
Kursustilmelding og fakturering
En automatiseret løsning, som nemmere og hurtigere tilmelder dine interessenter til dit kursus, og lave automatisk fakturering.
CRM- og nyhedsbrev
Når en bruger er blevet oprettet i dit CRM-system, kan denne automatisk overføres til din nyhedsbrevsliste.
Synkronisering af kundedata
Gør vedligeholdelsen af dine kundedata lettere ved at holde dem synkroniseret på tværs af alle de systemerne, der bruges i din organisation.
Unikke ønsker
Unikke ønsker er integrationer, som måske kun passer til din virksomhed. Dem har vi lavet mange af og endnu ikke mødt en udfordring, som vi ikke kunne klare.
Sådan arbejder vi med at udvikle integrationer
Hos Morningtrain har vi stor erfaring med at udvikle integrationer for forskellige typer af kunder med forskellige behov.
Vores integrationer er ikke standardløsninger, og vi skræddersyr altid den løsning, der passer bedst til lige netop din virksomheds specifikke behov. Det gør vi bl.a. ved grundigt at sætte os ind i dine medarbejderes processer, og på baggrund af det kommer vi med en anbefaling til processen.
Endelig kan vi integrere op mod dokumenterede API’er.
Hyppigt efterspurgte integrationer
Typisk prisramme:
15-50.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Automatisk fakturering
- •Shop integration
- •Automatisk bogføring
Typisk prisramme:
35-80.000 DKK
The system is used for:
- •Komplet ERP
- •Lagerstyring
- •Prisstyring (kundespecifikke priser)
Typisk prisramme:
35-80.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Komplet ERP
- •Lagerstyring
- •Prisstyring (kundespecifikke priser)
Typisk prisramme
5-15.000 DKK
Systemet bruges ofte til_
- •Hurtig mobil betaling
- •Shop integration
Typisk prisramme:
20-45.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Kontrakt håndtering
- •NEMID integration
Typisk prisramme:
15-50.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Automatisk fakturering
- •Shop integration
- •Automatisk bogføring
Typisk prisramme:
6-15.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Fragt til privat adresse
- •Fragt til pick-up-point
Typisk prisramme:
11-20.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Komplet CRM
- •Integration til kontaktformular
- •Slack integration
Typisk prisramme:
15-50.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Automatisk fakturering
- •Shop integration
- •Automatisk bogføring
Typisk prisramme:
20-35.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Komplet CRM
- •Integration til email
- •Integration til canvas værktøjer
Typisk prisramme:
15-45.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Kommunikationskanal (erhverv)
- •Integration til CRM
- •Slack bot
Typisk prisramme:
11-20.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Off- og online lagerstyring
- •Integration til CRM
- •POS
- •Shop integration (betalingsgateway)
3 vigtige overvejelser inden du igangsætter en integrationsløsning
Standard API’er
Større og anerkendte systemer som fx økonomiprogrammer E-conomic har udviklet såkaldte API’er, som gør det nemt at integrere op imod.
Det er altid en fordel at integrere mod solide API’er, da det gør det hurtigt og dermed billigere at udvikle.
Kender du potentialet?
Det kan være svært at vurdere, hvad potentiale for automatisering af arbejdsprocesser kan være.
Vi hjælper gerne med at beregne og estimere effekten inden igangsætning, så du kender fordelene på forhånd.
Erfaring med integrationer
Uanset om du måtte vælge os eller en anden leverandør til at udvikle din integration, så skal du altid sikre dig, at udviklerne har erfaring på udvikling af integrationer. Det kræver teknisk indsigt og kompetence at lave en god integration, som ikke gør mere skade end gavn for dit eksisterende website eller website.
Kontakt
Skal vi give et bud på integrationer til din webshop eller website?
Synes du, at det kunne være bare lidt interessant at høre mere om, hvordan integrationer kan gøre din online forretning mere strømlinet og automatisk?
Det kan vi ikke bebrejde dig! Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til vores programmeringschef Niclas for at få sparring på din integrationsopgave.