Vent venligst
Step 1 / 3
Integrationer der sætter "strøm" til din forretning
Vi udvikler integrationer til virksomheder – på tværs af brancher og forretningslogikker – som automatiserer manuelle processer og dermed skaber mere tid til det, der virkelig giver værdi.
Scroll ned for mere
Ekstraordinære løsninger - fra et erfarent bureau
Derfor skal du vælge os tilat udvikle dine integrationer
Vi skræddersyr altid den løsning, der passer bedst til lige netop jeres specifikke behov. Det gør vi ved, at sætte os grundigt ind i jeres kollegaers processer, og på baggrund af det kommer vi med en anbefaling til processen.
Så længe softwareapplikationerne har et Application Programming Interface (API), som muliggør kommunikation med andre løsninger, så kan vi bygge en integration til softwaren.
Cases |
Integrationer der automatiserer arbejdsgange
md. Besøgende
nye brugere fra Facebook
Visualisering af købsrejsen
Custom produktkonfigurator
Øget konverteringsrate
Øget omsætning fra PPC
Øget trafik fra PPC
29% Øget gns. kurv fra PPC
Skalér din forretning ved at mindske spildtid
Integrationer frigiver tid til mere værdifulde arbejdsopgaver
Det største argument for at få lavet integrationer er, at automatisere manuelle og repetitive processer og mindske forekomsten af menneskelige fejl.
Mulighederne er mange, men pointen for dem alle er, at I kan få frigivet en masse værdifuld tid til andre vigtigere gøremål.
Automatisering af bilsalget
Kiaonline.dk
Her kan kunderne fuldføre købet af deres nye bil online. Når de har brugt sidens produktkonfigurator til at vælge, hvordan deres bil skal se ud, hvilket tilbehør den skal have og lignende, vil de modtage dokumenter klar til signering digitalt med Penneo.
Dette sikrer, at hele handlen kan foregå digitalt samt sparer sælgerne for en masse tid, da de normalt ville skulle stå for denne proces manuelt.
Hyppigt efterspurgte integrationer
Typisk prisramme:
15-50.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Automatisk fakturering
- •Shop integration
- •Automatisk bogføring
Typisk prisramme:
15-50.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Automatisk fakturering
- •Shop integration
- •Automatisk bogføring
Typisk prisramme:
35-80.000 DKK
The system is used for:
- •Komplet ERP
- •Lagerstyring
- •Prisstyring (kundespecifikke priser)
Typisk prisramme:
35-80.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Komplet ERP
- •Lagerstyring
- •Prisstyring (kundespecifikke priser)
Typisk prisramme:
20-45.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Kontrakt håndtering
- •NEMID integration
Typisk prisramme:
6-15.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Fragt til privat adresse
- •Fragt til pick-up-point
Typisk prisramme:
11-20.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Komplet CRM
- •Integration til kontaktformular
- •Slack integration
Typisk prisramme:
20-35.000 DKK
Systemet bruges ofte til:
- •Komplet CRM
- •Integration til email
- •Integration til canvas værktøjer
Digitalisering af en tung B2B virksomhed
Vetec A/S
Vetec A/S har et hav af unikke produkter i deres ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, der jævnligt opdateringes.
Det er vigtigt, at deres webløsning afspejler de samme produkter med korrekt data (lagerstatus, priser mm.) fra ERP, hvilket er en meget tung manuel proces.
For at spare en masse værdifuld tid, lavede vi en integration til deres ERP i samarbejde med ERP-leverandøren. Derved blev meget arbejde automatiseret, hvilket var en stor hjælp i deres digitaliseringen.
Skal din virksomhed automatiseres?
Du bør få udviklet integrationer og automatiseret dine processer, så snart en manuel proces i virksomheden kontinuerligt tager en væsentlig del af dit personales tid.
Moderne virksomheder bruger meget software til det daglige arbejde. Disse skal snakke sammen, så kan man spare en masse tid og mindske fejl.
En lille integration - en stor forskel
Unik System Design A/S
Unik System Design A/S bruger til dagligt et HR-system til at håndtere rekruttering af ny talenter.
De brugte imidlertid meget tid på at oprette alle deres ledige stillinger i HR-systemet og på deres nye website.
Derfor udviklede vi en integration med deres HR-system, som sparrede dem tid ved at automatisere oprettelsen på deres website.
Populære typer af integrationer
Effektfulde typer af integrationer i den daglige drift
Webshop + Økonomisystem
Skab samspil i mellem din webshop og flere forskellige økonomisystemer, bl.a. C5, Dynamics og E-conomic.
Statistik og ugerapporter
Dan grafer, som kan ses og manipuleres i din browser, og anden spændende statstik ud fra dine ikke-bearbejdede data.
Kursustilmelding og fakturering
En automatiseret løsning, som nemmere og hurtigere tilmelder dine interessenter til dit kursus, og lave automatisk fakturering.
CRM- og nyhedsbrev
Når en bruger er blevet oprettet i dit CRM-system, kan denne automatisk overføres til din nyhedsbrevsliste.
Synkronisering af kundedata
Gør vedligeholdelsen af dine kundedata lettere ved at holde dem synkroniseret på tværs af alle systemerne.
Fedt! - Du har nået bunden af siden
Så lad os tage en snak i stedet
Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om, at hvad smarte integrationer kan spare af tid for dig.
Du kan starte med en snak med Mathias, hvor I taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.