Vent venligst
Step 1 / 3
Vidensunivers
Vi elsker at nørde med nye blogartikler inden for webdesign, programmering og online markedsføring samt andre iværksættertips.


Hastighedsoptimering i virkeligheden vs. PageSpeed insights
Når først du har fået folk ind på din hjemmeside, så er det altafgørende, at de får en god oplevelse, så de enten kommer igen…


Datadrevet tilgang | Definition, fordele, strategier
Når du først har hørt udtrykket "data-drevet", synes det at dukke op overalt - fra lederskab, organisationer, innovation, virksomhedskultur, sundhed og økonomi til webudvikling, marketing,…


Hvad betyder SoMe?
SoMe er en sammentrækning af ’Social Media’, men det bruges ofte som en forkortelse for marketing på de sociale medier. Et socialt medie er en platform, hvor…


Lead -> Konvertering -> Kunde | Guide til B2B-salgstragten
I det komplekse landskab af B2B-salg er det afgørende for virksomhedens vækst at forstå et leads rejse gennem salgstragten. Men med al den jargon, der…


Marketing ordbogen
Digital marketing er et hurtigt voksende felt, og med det kommer en lang række komplekse og tekniske termer, som kan være svære at forstå. Uanset…


Serverside tracking; hvad er det og hvem er det til for?
Serverside tracking er grundlæggende bare en opgraderet udgave af den traditionelle sporing med Google Tag Manager, som du allerede bruger på din hjemmeside. Serverside tracking…


Hvem er I overhovedet? Den sjove sandhed bag ‘brandidentitet’
Hvad er jeres brand? Hvad er brandets sjæl? Ja, du hører rigtigt! Brandidentitet er på ingen måde kun et logo eller et navn – disse…


Hvad er branding?
Branding er den række indsatser og virkemidler, som virksomheder/organisationer/personer laver for at udbrede kendskabet til dem og differentiere dem fra deres konkurrenter. Formålet med branding…


Guide til effektiv Google Ads optimering
Den løbende Google Ads optimering handler ikke om tekniske ”hacks” men om at prioritere sine indsatser efter, hvad der giver mest output kontra input. Man…


Find og udvælg målgrupper til LinkedIn leadgenerering
Når du skal finde og udvælge målgrupper til dine LinkedIn lead-indsatser så bør du altid overveje følgende: Hvad er formålet med din leadkampagne? Hvad er…


Website optimeringstjeklisten
Du optimerer din hjemmeside effektivt, ved at gøre følgende 9 ting: Benyt tydelige USP'er på hjemmesiden Brug tydelige og forskellige 'Call to actions' Optimer hastigheden…


Cookiesamtykke best practice: effekten som banner positionen har på opt-in raten
Der er sket meget på cookiefronten de sidste 2 år, og det er nu soleklart, at alle websites skal have et cookiesamtykke-banner og følge reglerne…
Tøv ikke - vi er altid klar på en snak
Lad os tage en snak om dit digitale projekt
Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om at lære os bedre at kende.
Lad os starte med en snak, hvor vi taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.
