ClickCease

Vent venligst

Vi har modtaget din forespørgsel
Tak for din forespørgsel

. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage
På gensyn

Step 1 / 3

orange landscape
close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Kom i dialog om dit næste projekt

    Send os en uforpligtende forespørgsel og få en realistisk pris idé på dit projekt.

    WebsiteWebshopDigitalt DesignSeoAnnonceringProgrammering

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Digitalt bureau i Odense

    Vidensunivers

    Vi elsker at nørde med nye blogartikler inden for webdesign, programmering og online markedsføring samt andre iværksættertips.

    Blogposts

    Morgan står ved en tavle med en graf der viser resultatet af sin Google Ads optimering

    Guide til effektiv Google Ads optimering

    Den løbende Google Ads optimering handler ikke om tekniske ”hacks” men om at prioritere sine indsatser efter, hvad der giver mest output kontra input. Man…

    Morgan med sin LinkedIn målgruppe

    Find og udvælg målgrupper til LinkedIn leadgenerering

    Når du skal finde og udvælge målgrupper til dine LinkedIn lead-indsatser så bør du altid overveje følgende: Hvad er formålet med din leadkampagne? Hvad er…

    Morgan med sin optimeringsliste

    Website optimeringstjeklisten

    Du optimerer din hjemmeside effektivt, ved at gøre følgende 9 ting: Benyt tydelige USP'er på hjemmesiden Brug tydelige og forskellige 'Call to actions' Optimer hastigheden…

    Morgan står med en cookie

    Cookiesamtykke best practice: effekten som banner positionen har på opt-in raten

    Der er sket meget på cookiefronten de sidste 2 år, og det er nu soleklart, at alle websites skal have et cookiesamtykke-banner og følge reglerne…

    Morgan med tips-til Google Ads

    Gode råd til dine annoncer på Google

    5 effektive gode råd til når du skriver annoncer til Google Ads: Sørg for, at det eksakte søgeord står i annoncen Tag udgangspunkt i dine…

    Morgan laver schema

    Guide: Sådan tilføjer du ’local business schema’

    Du tilføjer 'local business' schema på din hjemmeside, ved at gøre følgende: Hent den template, som du finder i dette indlæg Alt hvad der står…

    Morgan laver schema

    Guide: Sådan tilføjer du ’review schema’

    Du tilføjer 'review' schema på din hjemmeside, ved at gøre følgende: Hent den template, som du finder i dette indlæg Alt hvad der står med…

    Morgan står med et CRM dashboard bag sig

    Hvad betyder CRM? Og hvad kan du bruge et CRM-system til?

    CRM er en forkortelse for "Customer Relationship Management". Det er en betegnelse for alle systemer, strategier og metodikker, en virksomhed kan benytte, for at håndtere…

    Morgan med Google Tag Manager logo

    Google Tag Manager opsætning

    Dette indlæg er bygget, som en guide til hvordan du opsætter Google Tag Manager (GTM) I guiden kommer vi omkring hændelsessporing i Google Tag Manager,…

    Morgan laver schema

    Guide: Sådan tilføjer du ’FAQ schema’

    Du tilføjer ‘FAQ’ schema på din hjemmeside, ved at gøre følgende: Du skal have mindst 2 spørgsmål, som du besvarer på din landingsside Spørgsmålene og…

    Facebook-logo

    5 hyppige fejl du skal undgå i din Facebook-annoncering

    Du bør undgå følgende 5 fejl, når du arbejder med din Facebook annoncering: Du spilder dine penge med Boost-knappen For brede målgrupper giver elendige målgrupper…

    Morgan har struktureret sit data for at gøre det nemmere for Googlebotten at crawle sit website

    Hvad er strukturerede data?

    Strukturerede data er kode, der bruges til at hjælpe søgemaskiner med bedre at forstå indholdet på dit website. Dataene hjælper søgemaskiner med at få vigtige…

    2 ...

    Tøv ikke - vi er altid klar på en snak

    Lad os tage en snak om dit digitale projekt

    Du er forhåbentligt blevet tændt på idéen om at lære os bedre at kende.

    Lad os starte med en snak, hvor vi taler om jeres problemstilling og jeres muligheder.

    Vidensunivers
    Kontakt Steffen Christensen

      Hello there
      We can see that you are from Denmark. Would you like to switch to Danish?